Türkiye’de atıştırmalık ve içecek grupları güçlü hacim ve ciro performansıyla büyüyor
NielsenIQ'nun araştırmasına göre, Türkiye'de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi 2022 yılı ilk 8 ay kıyaslamasında %85 büyüme kaydetti. 2015 yılından...
NielsenIQ'nun araştırmasına göre, Türkiye'de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi 2022 yılı ilk 8 ay kıyaslamasında %85 büyüme kaydetti. 2015 yılından...
Dünya Helal Zirvesi Konsey Başkanı ve Discover Events Yönetim Kurulu Başkanı Yunus Ete, dünya helal pazarının 7 trilyon dolarlık büyüklüğe...
Dünya 2022'nin üçüncü çeyreğine ekonomik çalkantılar ve jeopolitik gerilimlerin gölgesinde girerken, 2023'e ilişkin ilk tahminler de gelmeye başladı. Dünyaca...
Barilla'nın üst yönetiminde bayrak değişimi yaşanıyor. Barilla'da 10 yılı aşkın süredir CEO olan Claudio Colzani'nin bayrağı Gianluca Di Tondo'ya...
2022’nin üçüncü çeyreği ile ilgili finansal sonuçlarını açıklayan PepsiCo, net gelirini 22 milyar dolar olarak açıkladı. Aynı zamanda yüzde 10’luk...