• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • EnglishEnglish
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
FoodDrinkEurope başkanı Marco Settembri oldu

Nestlé Avrupa, Orta Doğu ve Kuzey Afrika CEO’su Marco Settembri

FoodDrinkEurope başkanı Marco Settembri oldu

fdturkey by fdturkey
18/06/2020
in News
2 min read
20
SHARES
2k
VIEWS

Avrupa’da faaliyet gösteren gıda endüstrisi konfederasyonu FoodDrinkEurope, 294 bin işletme ve 4,7 milyon çalışanıyla Avrupa’nın en büyük sektörlerinden biri olan gıda ve içecek üretimi endüstrisini temsil ediyor. Settembri, “Covid-19 döneminin getirdiklerine uyum sağlamamız ama aynı zamanda Covid-19’dan önceki, iklim değişikliği, obezite ve sürdürülebilir gıda sistemleri gibi mevcut sorunlar üzerinde çalışmaya devam etmemiz gerekiyor,” diyor. 

Dünyanın lider gıda şirketi Nestlé’nin Avrupa, Orta Doğu ve Kuzey Afrika CEO’su Marco Settembri, FoodDrinkEurope başkanlığını 16 Haziran itibarıyla devraldı. Yeni görevine başlarken, gelecekte Avrupa Gıda ve İçecek sektörünün, sürdürülebilirliğin altın standardı haline gelmesini istediğini açıklayan Settembri, Nestlé’nin Ortak Değer Yaratma kültürüne de uygun olarak, FoodDrinkEurope’un çatısında şirketleri bir araya getirmeyi hedefliyor.

Sürdürülebilirlik çalışmaları konusunda, AB ekonomisini sürdürülebilir hale getirmek üzere düzenlenmiş politikaları içeren bir yol haritası olan Avrupa Yeşil Anlaşması’nın önemine değinen Settembri, Başkanlık görevini devralmaktan onur duyduğunu belirttiği açıklamasında şunları söyledi: “Son aylarda, gıda ve içecek endüstrisinin topluma sağlayabileceği gerçek değeri gördük. Pandemiye rağmen, fabrikalardaki, dağıtım merkezlerindeki ve ön cephedeki çalışanlarımızın özverili emekleri sayesinde gıda tedarikini devam ettirmeyi başardık. Covid-19, hepimize çoğunlukla değerini bilemediğimiz, yiyecek ve içeceklerin ulaşılabilirliği, gıda güvenliği ve dayanıklı bir gıda zincirine duyulan ihtiyaç gibi bazı gündelik konuların önemini hatırlattı.

Covid-19 döneminin getirdiklerine uyum sağlamamız ama aynı zamanda Covid-19’dan önceki, iklim değişikliği, obezite ve sürdürülebilir gıda sistemleri gibi mevcut sorunlar üzerinde çalışmaya devam etmemiz gerekiyor. Bu sorunlar için acil aksiyon alınmalı. Avrupa Yeşil Anlaşması ve ‘Tarladan Sofraya’ stratejisi bu sorunların üstesinden gelmek için eşsiz bir fırsat sunuyor.”

Yaşam kalitesini artırmak ve daha sağlıklı bir geleceğe katkıda bulunmak hedefleriyle çalışan Nestlé, karbon nötrlüğü, daha sürdürülebilir tarım ve gıda zincirinde adalet gibi değerleri üretim faaliyetlerinin temel unsuru kabul ediyor. Nestlé Avrupa, Orta Doğu ve Kuzey Afrika CEO’su Settembri ise bu hedeflerin dünya için önemini vurgulayarak, bunların kolektif olarak başarılabilecek ve toplumu daha iyi hale getirecek unsurlar olduğunun altını çiziyor.

 

Tags: #atama#Fooddrinkeurope#gidasektoru#Nestle
Previous Post

GNT, EXBERRY® renklendirici gıda ürün yelpazesini genişletiyor

Next Post

“Türkiye olarak küresel virüs ve kriz sürecini doğru değerlendirmeye devam ettikçe bu süreçten çok daha başarılı ve güçlü çıkacağımıza eminiz”

fdturkey

fdturkey

Related Posts

News

November 2020

by fdturkey
16/11/2020
News

October 2020

by fdturkey
09/10/2020
WorldFood İstanbul katılımcıları, fuar öncesi Hyve Connect ile ihracat fırsatlarını yakalıyor
News

WorldFood İstanbul katılımcıları, fuar öncesi Hyve Connect ile ihracat fırsatlarını yakalıyor

by editor
04/09/2020
Compac, pandemi sürecinde birçok engelin üstesinden gelerek Türkiye ve Özbekistan’da başarılı bir kiraz sezonu geçirilmesini sağladı
News

Compac, pandemi sürecinde birçok engelin üstesinden gelerek Türkiye ve Özbekistan’da başarılı bir kiraz sezonu geçirilmesini sağladı

by editor
01/09/2020
Ticaret Bakanlığı ihracatta dijital devrimi başlatıyor
News

Ticaret Bakanlığı ihracatta dijital devrimi başlatıyor

by editor
28/08/2020
Next Post
“Türkiye olarak küresel virüs ve kriz sürecini doğru değerlendirmeye devam ettikçe bu süreçten çok daha başarılı ve güçlü çıkacağımıza eminiz”

“Türkiye olarak küresel virüs ve kriz sürecini doğru değerlendirmeye devam ettikçe bu süreçten çok daha başarılı ve güçlü çıkacağımıza eminiz”

Türk firmaları Birleşik Arap Emirlikleri’nin dev perakende zincirine ihracat atağına geçiyor

Türk firmaları Birleşik Arap Emirlikleri’nin dev perakende zincirine ihracat atağına geçiyor

Turkish olive oil types, all tasty and healthy!

Türk zeytinyağı çeşitleri, hepsi lezzetli ve hepsi sağlıklı!

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Subscribe Us

Online Magazine

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2020, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • #4890 (başlık yok)
  • Bize Ulaşın
  • E-Dergi
  • Gıda dergisi & Gıda sektörü & Türk Gıda sektörü
  • Hakkımızda
  • Newsletter

© Copyright 2020, All Rights Reserved