• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • EnglishEnglish
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Doğanay, şalgamda tanıtım atağı başlattı

Doğanay, şalgamda tanıtım atağı başlattı

editor by editor
22/03/2021
in Sektör Güncel
3 min read

Şalgam ürün kategorisini ülkemizde ilk olarak inşa eden marka olarak bilinen Doğanay, “Şalgam Kırmızı Çizgimiz” kampanyası ile şalgamın bilinirliğini yurt içi ve yurt dışında arttırmayı hedefliyor.

“Şalgam Kırmızı Çizgimiz” kampanyası ile ilgili bilgi veren Doğanay CEO’su Cem Kurt, “1960 yılından beri bulunduğu gıda sektöründeki faaliyetlerini, 1997 yılından bu yana şalgam üretimiyle taçlandıran Doğanay, bugün ölçülebilen şalgam pazarının açık ara lideri konumunda. Yapılan tüketici testlerine baktığımızda, her 100 kişiden 80’inin hatırlatma yapılmadan şalgam kategorisinde tek marka olarak Doğanay markasını bildiğini, yine her 100 tüketiciden 84’ünün, şalgamla ilk karşılaşmasının Doğanay markasıyla olduğunu ve şalgam lezzeti olarak Doğanay şalgamı ideal lezzet olarak tanımladığını görüyoruz. Bu durumu pazarın lehine çevirmek için de “Şalgam Kırmızı Çizgimiz” kampanyamızı başlatmaya karar verdik. Doğanay olarak yeni dönem hedefimiz, şalgamı bugüne kadar hiç tatmamış, tatmış ancak bir sofra içeceği olarak konumlandırmamış tüketicilerimize de şalgamın bir sofra içeceği olduğu bilincini kazandırmak. Araştırmalara baktığımızda, Türkiye’de son altı ayda şalgam içen tüketicilerin oranının yüzde 60’a vardığını görüyoruz. Kampanyamızla bu oranı ciddi anlamda artırmayı amaçlıyoruz. “Şalgam Kırmızı Çizgimizdir’’i sadece bir reklam kampanyası olarak görmüyoruz. Bu topraklara ait olan bir değeri tüm Türkiye’ye daha iyi tanıtmak, dünya mutfaklarında yükselen bir değer olan fermente içecekleri ülkemizde de hak ettiği yere taşımak için bir fırsat olarak algılıyoruz,” şeklinde konuştu. 

“Hedefimiz ihracat payımızı arttırmak”

Türkiye Şalgam pazarında 2020 yılını bir önceki yıla göre %22’lik bir tonaj büyümesi ile kapattıklarını, Doğanay’ın kısa ve orta dönem hedefleri arasında ihracatın payını artırmanın da bulunduğunu belirten Cem Kurt, “Tüm dünyada tüketiciler iyi beslenme, sağlıklı gıdalar tüketme trendi içerisindeler. En doğal ve sağlıklı içeceklerden biri olan Doğanay Şalgam’ın tüm dünyadan tüketicilere sunmak kısa dönem hedeflerimiz arasında. Şu anda 35 ülkeye ihracatımız var, yıl sonuna kadar gireceğimiz yeni pazarlar ile birlikte bu sayıyı artıracağız,” dedi. 

 

Tags: #doganay#fermenteicecekler#food#gida#gidasektoru#salgam#salgamsuyu
Previous Post

Yükselen beslenme trendi, Eker’in probiyotikli yoğurt serisini çeşitlendirdi

Next Post

Banvit BRF’ten, Dünya Su Günü’nde çevreye duyarlı üretim vurgusu

editor

editor

Related Posts

Küresel bir lezzet şöleni:  Krema ve krem şanti  sektörüne genel bakış
Sektör Güncel

Küresel bir lezzet şöleni: Krema ve krem şanti sektörüne genel bakış

by editor
14/07/2022
Alternatif abur cubur deneyimi olarak pirinç patlağı pazarı hızla ivme kazanıyor
Sektör Güncel

Alternatif abur cubur deneyimi olarak pirinç patlağı pazarı hızla ivme kazanıyor

by editor
11/07/2022
Sektör Güncel

Dondurma pazarı dünya çapında 122.05 milyar dolara ulaşacak

by editor
10/07/2022
Vegan peynir pazarında beklenmedik bir yükseliş gerçekleşiyor
Sektör Güncel

Vegan peynir pazarında beklenmedik bir yükseliş gerçekleşiyor

by editor
28/06/2022
Laktoz intoleransı popülasyonun yüzde 65’nde görülüyor
Sektör Güncel

Laktoz intoleransı popülasyonun yüzde 65’nde görülüyor

by editor
27/06/2022
Next Post
Banvit BRF’ten, Dünya Su Günü’nde çevreye duyarlı üretim vurgusu

Banvit BRF’ten, Dünya Su Günü’nde çevreye duyarlı üretim vurgusu

Filiz, “gıda sektöründe yılın en itibarlısı” ödülüne layık görüldü

Filiz, “gıda sektöründe yılın en itibarlısı” ödülüne layık görüldü

Zeytinyağı ihracatçıları zeytinyağına getirilen ihracat yasağına tepkili

Zeytinyağı ihracatçıları zeytinyağına getirilen ihracat yasağına tepkili

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Subscribe Us

ONLINE MAGAZINE
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2022, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2022, All Rights Reserved