• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Almanya’da fuar kapanmaları 40 milyar Euro zarara mâl oldu

Almanya’da fuar kapanmaları 40 milyar Euro zarara mâl oldu

editor by editor
04/06/2021
in Haberler
Reading Time: 1 min read
A A

Alman fuarcılık sektörünün koronavirüs tedbirleri sebebi ile tamamen kapanmaya gitmesinin tüm sektör için büyük sonuçları var: AUMA, Alman Ticari Fuar Endüstrisi Kuruluşu’nun bir Ifo çalışmasına dayanan hesaplamalarına göre koronavirüs önlemlerinin ticari fuarlara olan etkisi genel ekonomide şimdiye kadar 40 milyar euroluk bir kayba sebep oldu. Eylül ve Ekim 2020 fuarları hariç, Mart 2020’den beri hiçbir fuarın yapılmasına izin verilmedi ve 2021’in ikinci çeyreği de muhtemelen tamamen iptaller ile geçecek.

Ancak son günlerde Baden-Württemberg, Bavaria, Hamburg, Lower Saxony ve North Rhine-Westphalia gibi bazı federal bölgeler, fuarlara yeni bir başlangıç yapmak için belirli oranlara bağlı olarak yeni perspektifler açtılar.

AUMA Genel Müdürü Jörn Holtmeier, “Bu gelişmeler karantinadan çıkış yolunda ilk önemli adımlar. Fuar organizatörleri, katılımcılar ve hizmet sağlayıcıları artık tüm federal bölgelerden fuarların yeniden düzenlenmesine yönelik net bir sinyal bekliyor. Vaka durumlarındaki olumlu düzelmeler, ekonominin yararına olacak bu büyük beklentiyi mümkün kılıyor. Aksi takdirde devam eden bu duraklama fuarcılık sektöründeki organizatörlerin, stant yapım şirketlerinin ve diğer birçok ortağın varlığını tehlikeye atacaktır. Örneğin bu keskin olumsuz etki otel, gastronomi, demiryolları, hava trafiği, taksi başta olmak üzere pek çok kitleyi etkiliyor,” dedi.

Tags: #almanyafuarlar#foodexpo#foodingredients#foodturkey#fuarlar#gidadergisi#gidafuaripandemi
Previous Post

June 2021

Next Post

Şekerleme ve çikolata sektörü yeni başlangıç için hazır

editor

editor

Related Posts

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif
Haberler

Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Şekerleme ve çikolata sektörü yeni başlangıç için hazır

Şekerleme ve çikolata sektörü yeni başlangıç için hazır

%100 meyve konsantresi ve pürelerde yeni dönem

%100 meyve konsantresi ve pürelerde yeni dönem

İskefe Holding, Naturagen Kolajen ile kolajen kullanımını yaygınlaştıracak

İskefe Holding, Naturagen Kolajen ile kolajen kullanımını yaygınlaştıracak

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved