• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
F&N Ingredients Fuarı’nın Diamond Sponsoru Seluz, geniş ürün yelpazesini ziyaretçilere tanıttı

F&N Ingredients Fuarı’nın Diamond Sponsoru Seluz, geniş ürün yelpazesini ziyaretçilere tanıttı

editor by editor
30/05/2022
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

4. Uluslararası Gıda, Beslenme Bileşenleri, İçerikleri ve Teknolojileri Fuarı “Food & Nutritional Ingredients 25-27 Mayıs 2022 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde sektörün önde gelen firmalarına ev sahipliği yaptı. Seluz Flavors bu yıl fuarın Diamond Sponsoru olarak, 4 farklı konseptte 16 farklı tat ve aplikasyonu ile büyük beğeni topladı. Rafine şekersiz şekerden, vegan sütlü kahveye, çay taneleri içeren bisküviden, alkolsüz malt içeceğe kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip fuar aplikasyon kiti, ziyaretçilerin yoğun ilgisini gördü.

Makro Trends 2022 projesinin detaylarını da fuar süresince ziyaretçileri ile paylaşan Seluz, Makro Trends 2022 projesinde; moda, mimari, sanat, tasarım, renk, dekorasyon ve daha birçok makro trend alanını da dikkate alarak; global güzellik, ev bakım, gıda ve içecek trendleri için kapsamlı bir analiz sundu. Seluz Makro Trends 2022 projesinde ortaya çıkan 4 farklı makro trend bölgesinin her biri için kreatif konseptler ve aromalar geliştiren Seluz ekibi, yaşama dair koku ve tatları harmanlamaya devam ediyor.

“2023 yılında ciro hedefimiz 100 milyon dolar”

Seluz’un kurucusu ve CEO’su Murat Öztürk

Seluz’un kurucusu ve CEO’su Murat Öztürk, “Seluz Flavors’ın kuruluş motivasyonunda da vurguladığımız bir nokta var, biz Türkiye’nin gücüne inanan bir şirketiz. Cumhuriyetimizin 100. yılına girerken dünyanın önde gelen esans ve aroma firmalarından biri olma hedefimiz var. Dünyadaki bu şirketler arasında 1800’lü yıllarda kurulmuş ve oyunun köşe taşlarını kapmış şirketler olduğunu düşündüğümüzde bunu yakalamak önemli bir başarı diyebiliriz. Vizyonumuz ve dinamik yaklaşımımız, bizi dünyanın en hızlı büyüyen esans ve aroma şirketlerinden biri haline getirdi. Hedefimizde başarılı olabilmek için 2 kat fazla büyümemiz gerekiyor ve biz bunun için işimize ve çalışanlarımıza hız kesmeden yatırım yapmaya devam ediyoruz. Şu anda ilk fazı tamamlanan gıda aroması Ar-Ge ve üretim üssümüzün 2022 yılında tamamlanacak ikinci faz çalışmaları devam ediyor. 2022 yılını %30 seviyesinde bir büyüme yakalayarak 85 milyon dolar ciro ile kapatmayı hedefliyoruz. 2023 yılında ise 80 milyon dolarını esans sektöründen, 20 milyon dolarını ise aroma sektöründen olmak üzere toplam 100 milyon dolarlık bir ciro hedefimiz var. Endüstriyel koku ve aroma sektörlerinin bu rekabet ortamında çalışma prensiplerimizden taviz vermeden sahip olduğumuz ekip ruhu ve işimize olan tutkumuzla bu hedefi yakalayacağımızdan hiç kuşkumuz yok,” şeklinde konuştu.

Tags: #alkolsüzmalt#beslenmebilesenleri#biskuvi#cay#fuar#fuarcılık#fuarcılıksektörü#fuarhaberleri#fuarlar#fuarsektörü#gida#gidafuari#gıdaendüstrisi#gıdatrendleri#icecek#icecektrendleri#MakroTrends#seker#seluz#vegansütaromaihracat
Previous Post

Abalıoğlu Yağ, İzmir’in ilk 100 büyük sanayi kuruluşu arasından 5. oldu

Next Post

Ukrayna’dan tahıl ihracatı için Türkiye devreye giriyor

editor

editor

Related Posts

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif
Haberler

Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Ukrayna’dan tahıl ihracatı için Türkiye devreye giriyor

Ukrayna’dan tahıl ihracatı için Türkiye devreye giriyor

Süt ve süt ürünleri sürdürülebilir gıda arzına katkı sağlıyor

Süt ve süt ürünleri sürdürülebilir gıda arzına katkı sağlıyor

Türkiye, küresel risklere rağmen yılın ilk çeyreğinde yüzde 7,3 büyüme gösterdi

Türkiye, küresel risklere rağmen yılın ilk çeyreğinde yüzde 7,3 büyüme gösterdi

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved