• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Pesto Barilla, “Kaşıklanabilir” yeni kavanozunu tüketicilerin beğenisine sundu

Pesto Barilla, “Kaşıklanabilir” yeni kavanozunu tüketicilerin beğenisine sundu

editor by editor
26/07/2022
in Haberler
Reading Time: 1 min read
A A

İtalyan fesleğeni ve dünyaca ünlü İtalyan peynir çeşitlerinden birisi olan Parmigiano Reggiano ile üretilen, kremamsı dokusuyla Pesto Barilla’; yenilenen “kaşıklanabilir” kavanozuyla raflardaki yerini aldı. Sürdürülebilir tarım metoduyla üretilen fesleğen kullanan küresel seviyedeki ilk sos markası olan Pesto Barilla, yeni kavanoz tasarımıyla ürün israfının da önüne geçmeyi hedefliyor.

Barilla’nın, makarna sosları arasında bağımsız bir marka olarak konumlandırmayı hedeflediği yeni stratejisine paralel olarak Pesto Barilla, kullanımı daha kolay ve daha modern yeni kavanozu ile lezzet düşkünlerinin sofralarına konuk oluyor. Yeni kavanozu, tüketicilerin kavanozun dibinde kalan tüm sosu bir kaşık ile kolayca almasını ve bir damla sosun bile israf edilmemesini sağlıyor.

İtalya’nın Parma ve Modena bölgelerinde üretilen coğrafi işaretli bir peynir çeşidi olan Parmigiano Reggiano kullanılarak üretilen Pesto Barilla, aynı zamanda sürdürülebilir tarım metoduyla üretilen fesleğen kullanan küresel seviyedeki ilk sos markası olarak da öne çıkıyor.

Tags: #feslegen#gida#gıdaendüstrisi#gıdafaaliyetleri#italya#İtalyan#kasıklanabilir#krema#marka#modena#parma#ParmigianoReggiano#pesto#pestobarilla#peynir#peynircesitleri#sos#sürdürülebilir#surdurulebilirgida#sürdürülebilirlik#sürdürülebilirtarım#urun#ürüncesitliligimakarna
Previous Post

Tahıl koridoru anlaşması buğday fiyatlarının düşmesini sağladı

Next Post

Şölen’in yeni CEO’su Erdoğan Çoban oldu

editor

editor

Related Posts

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif
Haberler

Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Şölen’in yeni CEO’su Erdoğan Çoban oldu

Şölen'in yeni CEO'su Erdoğan Çoban oldu

Tat Gıda, Avrupa Birliği’nden Ar-Ge desteği almaya hak kazandı

Tat Gıda, Avrupa Birliği’nden Ar-Ge desteği almaya hak kazandı

Fi Global, uluslararası yiyecek ve içecek malzemeleri endüstrisini yeniden bir araya getiriyor

Fi Global, uluslararası yiyecek ve içecek malzemeleri endüstrisini yeniden bir araya getiriyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved