• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Kellogg Türkiye yerli üreticiye destek veriyor

Kellogg Türkiye yerli üreticiye destek veriyor

editor by editor
26/09/2022
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

 

İHA – Global çapta yürütülen Kellogg’s Better Days projesi kapsamında başta kadınlar olmak üzere dünya çapında 1 milyon çiftçiyi desteklemeyi hedefleyen Kellogg, insanlara ve çevreye yaptığı katkılarla 115 yılı aşan yolculuğuna devam ediyor. Yapılan açıklamaya göre şirket, sorumlu kaynak kullanımından tüm değer zinciri boyunca doğal kaynakları korumaya, malzeme ve gıda atıklarını azaltmadan geri dönüştürülebilir, yeniden kullanılabilir veya gübrelenebilir ambalajlar sağlamaya kadar pek çok farklı alanda da faaliyetlerini sürdürüyor. Şirket, ürünleri aracılığıyla, dünyada toplumların gelişimine katkıda bulunuyor. 2030’un sonuna kadar ürün hammaddelerini sorumlu bir şekilde tedarik etme taahhüdüyle dünya çapında çiftçileri desteklemeye devam ediyor. Better Days projesi kapsamında daha az doğal kaynak kullanıp, üretkenliği ve iklim değişikliklerine duyarlı tarım uygulamalarını geliştirmeye odaklanan Kellogg, bugüne kadar 40’tan fazla Kellogg’s Origins programıyla 433 binden fazla çiftçi, kadın ve işçiye ulaştı.

Şirket yerli üreticileri destekleme amaçlı yaptığı projede ilk hasat ürünlerini topladı. Isparta, Sivas ve Eskişehir’de yulaf üretimine olumlu anlamda katkı sunan şirket, proje kapsamında çiftçilere ziraat mühendisi danışmanlığından, gübre ve bitki koruma ürünlerine kadar pek çok alanda destek oldu.

Kellogg Türkiye Genel Müdürü Burcu Yazıcı

“Herkes için iyi günler oluşturmaya odaklandık”

Isparta’daki yulaf hasadı etkinliğine katılan Kellogg Türkiye Genel Müdürü Burcu Yazıcı, global çapta yürüttükleri ‘Better Days’ projesi kapsamında gıda desteği, enerji kaynaklarının verimli kullanılması gibi birçok sosyal sorumluluk projesinin yanı sıra yerel çiftçileri de desteklediklerini söyledi. Yazıcı şöyle konuştu: “Şirketimiz, kurulduğu günden bu yana kalbi ve ruhuyla hareket eden bir şirket oldu. Tarladan sofraya kadar tüm değer zincirinde, güvenilir gıda markalarımız aracılığıyla herkes için daha iyi günler oluşturmaya odaklanıyoruz. Verimlilik ve ekilebilir araziler bizim için büyük önem taşıyor. Projemiz kapsamında özellikle küçük ölçekli tarımda önemli rol oynayan kadın çiftçilere verdiğimiz destekle sürdürülebilir tarıma odaklanıyor ve bu kapsamda küresel çaptaki çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu bakış açısıyla dünya çapında 1 milyon çiftçiye ulaşmak istiyoruz. Emeklerimizin meyvelerini Türkiye’de de görmek bizim için büyük mutluluk. Bu vesileyle lezzetli ürünlerimizde kullanacağımız yulafları, binbir emekle yetiştirip üreten çiftçilerimize sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.”

Kadın üreticiyi destekliyor

Hasat etkinliğinde konuşan Isparta’daki yulaf tarlasının sahibi Şerife Gülcan ise şirketin kadın üreticileri desteklemesinin önemine vurgu yaptı. Gülcan, “Şirketin en değer verdiğim özelliklerinden biri de benim gibi kadın üreticileri desteklemesi, bize gübre, tohum sağlaması ve eğitim vermesi. Bugün bu emeklerimizin karşılığını aldığım için çok heyecanlı ve mutluyum. Birbirinden lezzetli ve sağlıklı yulaflarımız yulaf ezmesi ve granola gibi ürünlere dönüştürülerek sofralarınıza lezzet katma yolculuğuna başladı. Bir çocuğa bakar gibi baktığımız yulaflarımızın en keyifli anlarınıza eşlik etmesini diliyorum. Herkese şimdiden afiyet olsun,” dedi.

Tags: #BetterDays#enerji#enerjikaynakları#faaliyet#gida#gidahaberleri#gıdaendüstirisi#ikliö#Isparta#Kellog#Kellog's#SerifeGulcan#sürdürülebilir#sürdürülebilirlik#tedarik#tedarikzinciri#tedarilagı#üretici#üretim#yerliüretici#yulaf#yulafhasadı
Previous Post

Meyve suyu endüstrisi 1 milyar dolar ihracat hedefliyor

Next Post

Bakliyat ve yağlı tohumlar ihracatı Ege’de 1 milyar dolar barajına yaklaştı

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Bakliyat ve yağlı tohumlar ihracatı Ege’de 1 milyar dolar barajına yaklaştı

Bakliyat ve yağlı tohumlar ihracatı Ege'de 1 milyar dolar barajına yaklaştı

Türkiye ve İsrail arasında ihracat hacmi arttırılıyor

Gulfood Manufacturing 2022, küresel gıda sistemi zorluklarının üstesinden gelmeye ve çığır açan yeniliklere güç vermeye hazırlanıyor

Gulfood Manufacturing 2022, küresel gıda sistemi zorluklarının üstesinden gelmeye ve çığır açan yeniliklere güç vermeye hazırlanıyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved