• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
SuperFresh “tarladan tabaklara” uzanan yolculuğu belgesel serisi ile aktarıyor

SuperFresh “tarladan tabaklara” uzanan yolculuğu belgesel serisi ile aktarıyor

editor by editor
13/01/2023
in Firmalardan haberler, Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

SuperFresh; sektöründe bir ilki gerçekleştirerek, ürünlerinin tarladan başlayan ve tabaklara ulaşan yolculuğunu ve üretim sürecine ilişkin tüm ayrıntıları ‘SuperFresh Bi’ Yolculuk’ isimli yeni iletişim kampanyasıyla tüketicilerle buluşturdu. Türkiye’nin sevilen şeflerinden Refika Birgül’ün yer aldığı kampanyada hasat, teknoloji, güven, çeşitlilik ve lezzet başlıklarında SuperFresh ürünlerine dair merak edilen tüm sorulara yanıt veriliyor.

Dondurulmuş gıda alanında yüzde 50 ciro pazar payıyla açık ara sektör lideri olan SuperFresh’in Refika Birgül sözcülüğünde hayata geçirdiği ‘SuperFresh Bi’ Yolculuk’ isimli belgesel serisi ve yeni reklam filmi, sosyal medya ve dijital platformlarda yayına girdi. Beş bölümden oluşan ve hasattan teknolojiye, ürün çeşitliliğinden lezzete varıncaya dek SuperFresh ürünlerine dair tüm merak edilenlerin yanıt bulduğu kampanyada, Refika Birgül’ün deneyiminden ve keyifli anlatımından yola çıkılarak dondurulmuş gıdalarla ilgili farkındalığın artırılması ve tüketicilere doğru bilgilerin ulaştırılması amaçlanıyor.

Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç

Mert Altınkılınç: “Dondurulmuş ürünlerle ilgili farkındalığı artırmayı amaçlıyoruz”

‘SuperFresh Bi’ Yolculuk’ kampanyasının tanıtım toplantısında söz alan Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, Yıldız Holding bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Kerevitaş’ın kendi sektöründe Türkiye’nin lider şirketi konumunda olduğunu söyledi. Altınkılınç sözlerine şöyle devam etti:

“Kerevitaş şirketimiz bünyesindeki kıymetli markamız SuperFresh’in 100’den fazla ürün çeşidiyle her yıl 28 milyon tabakta yer alarak 7 milyon haneye misafir oluyoruz. SuperFresh için geleceği de düşünen bir iş modeli ile çalışıyoruz; sözleşmeli tarım modeli ve gıda israfının önlenmesi sürdürülebilir tarım için büyük öneme sahip. SuperFresh olarak kategorimizde yine bir ilki gerçekleştirdik ve dondurulmuş gıdanın tarladan tabaklara yolculuğunu, markamızın farklılıklarını, değerli şef Refika Birgül’ün iş birliğinde ‘SuperFresh Bi’Yolculuk’ isimli yeni iletişim kampanyamızla tüketicilerimize aktarmak istedik. SuperFresh’in hasatı, teknolojisi, güveni, çeşitliliği ve lezzeti başlıklarında tüketicilerimize süreçlerimizi şeffaf şekilde aktaran bir kampanya sunduk. Kampanyamızın bu başlıklar ile sürdürülebilirlik amacına hizmet etmesini ve tüketicilerimizle kurduğumuz güçlü ilişkiye yeni bir boyut kazandırmasını hedefledik. Kategorisinin lideri olan bir marka olarak, kampanyamızın dondurulmuş gıdalarla ilgili olarak tüketiciler nezdinde önemli bir farkındalık oluşturacağına inanıyorum.”

SuperFresh’in kampanya yüzü ünlü şef Refika Birgül

Refika Birgül: “5-8 dakikada -40 derecede şoklanıp dondurularak besin değerleri korunuyor”

SuperFresh’in kampanya yüzü ünlü şef Refika Birgül ise dondurulmuş gıda kategorisiyle ilgili tüketicilerin merak ettiği her soruya bu belgesel serisinde yanıt verdiklerini belirterek şunları söyledi:

“SuperFresh’in tarlada iş birliği geliştirdiği sözleşmeli çiftçiden, o çiftçiye eşlik eden üretim müdürüne, ürünleri fabrikaya taşıyan kamyon şoföründen ziraat müdürüne kadar yüzlerce kişi ile görüştük. Dondurulmuş gıda işinde SuperFresh’in 50 yıllık tecrübesinin; çeşit çeşit lezzette, sebzeden mantıya, börekten pizzaya nasıl geniş bir ürün portföyüne dönüştüğünü ayrıntılarıyla aktardık. Dondurulmuş gıda işinde sertifikalı tohum ve soğuk zincirin önemini, SuperFresh’te Ar-Ge çalışma yöntemlerini ve ileri teknoloji ve sürdürülebilir tarım uygulamalarını, aynı zamanda merak edilen pek çok konu başlığını beş ayrı filmde bir araya getirdik. SuperFresh’in tam otomatik hasat makineleriyle tarladaki hasat, daha kısa sürede tamamlanıyor ve toplanan mahsul ortalama üç saat içinde fabrikaya ulaştırılıyor. Fabrikada da hiç bekletmeden yıkanıp temizleniyor, bir saat içinde -40 derecede IQF yöntemi ile dondurulup paketleniyor. Bu sayede hücre zarı çatlamayan ürünlerin besin değerleri korunmuş oluyor. Ayrıca tüketicilerin büyük kısmı alışveriş sonrası buzdolabında muhafaza ettiği meyve-sebzeleri çoğunlukla israf ediyor. SuperFresh ürünleri ise soyulmuş, doğranmış olarak sofralara ulaştığı ve yenilebilir net gramaja ödeme yapıldığı için için tasarruf sağlama şansı da sunuyor.”

Tags: #belgesel#çeşitlilik#çiftçi#dondurulmusgida#hasat#kampanya#Kerevitaş#MertAltınkılıc#refikabirgul#sertifikalitohum#sogukzincir#superfresh#superfreshbiyolculuk#yildizholding
Previous Post

Çin uluslararası seyahatlere yeniden başlıyor

Next Post

Besleyici gıda ve sağlıklı atıştırmalık pazarı büyüyor

editor

editor

Related Posts

pladis Hızlandırma Programı’na katılacak 12 yenilikçi girişim belli oldu
Haberler

pladis Hızlandırma Programı’na katılacak 12 yenilikçi girişim belli oldu

by fdturkey
12/07/2025
Barilla, geleceğini topluma, onarıcı tarıma ve yenilenebilir enerjiye odaklanarak şekillendirecek
Haberler

Barilla, geleceğini topluma, onarıcı tarıma ve yenilenebilir enerjiye odaklanarak şekillendirecek

by fdturkey
11/07/2025
Yeni merkezinde büyümesine hız katan Aktaşlar Lezzet Grubu, yenilikçi vizyonunu genişletiyor
Haberler

Yeni merkezinde büyümesine hız katan Aktaşlar Lezzet Grubu, yenilikçi vizyonunu genişletiyor

by fdturkey
11/07/2025
Ekici Peynir, “Speciality” serisinin yeni üyesi Ricotta ile ürün yelpazesini genişletiyor
Haberler

Ekici Peynir, “Speciality” serisinin yeni üyesi Ricotta ile ürün yelpazesini genişletiyor

by fdturkey
11/07/2025
Ülker ve Sabancı Üniversitesi buğday için ele ele verdi
Haberler

Ülker ve Sabancı Üniversitesi buğday için ele ele verdi

by fdturkey
10/07/2025
Next Post
Besleyici gıda ve sağlıklı atıştırmalık pazarı büyüyor

Besleyici gıda ve sağlıklı atıştırmalık pazarı büyüyor

Salling Group ve Danfoss, gıda ve enerji israfını önlemek için Microsoft ile işbirliği yaptı

Salling Group ve Danfoss, gıda ve enerji israfını önlemek için Microsoft ile işbirliği yaptı

2022 yılında yerli ceviz hasadı yüzde 30 arttı

2022 yılında yerli ceviz hasadı yüzde 30 arttı

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved