• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Teksüt, 31. Worldfood İstanbul Fuarı’na katılıyor

Teksüt, 31. Worldfood İstanbul Fuarı’na katılıyor

Türkiye’nin en köklü süt ve süt ürünleri firması Teksüt, Türk gıda sektörünün uluslararası buluşma noktası olan WorldFood İstanbul’a katılıyor. Teksüt, ödüllü ürün ve lezzetlerini 06-09 Eylül 2023 tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gıda dünyasına sunacak. Teksüt, 42 ülkeye yaptığını ihracatını yeni anlaşmalar ve iş birlikleri sonucunda yeni ülkeler ekleyerek büyütmeyi hedefliyor

editor by editor
04/09/2023
in Firmalardan haberler, Fuar Haberleri
Reading Time: 2 mins read
A A

Dünya standartlarında el değmeden üretim yapan Teksüt, 06-09 Eylül 2023 tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı WorldFood İstanbul’a katılıyor. Teksüt, fuarda yeni ihracat anlaşmaları ve iş birlikleri yaparak 42 ülkeye yaptığı ihracatına yeni ülkeler eklemeyi hedefliyor.

Hedefimiz ihracatı büyütmek

Teksüt Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Özmen, 2020 yılından itibaren Teksüt’ün ihracat yaptığı ülkeleri artırma stratejisini hayata geçirdiklerini ve kısa sürede 42 ülkeye Teksüt lezzetini ulaştırmayı başardıklarına dikkat çekti. Özmen şöyle konuştu: “Bugün itibariyle Amerika Birleşik Devletleri’nden Çin’e kadar 4 kıtada 42 ülkeye ihracat yapıyoruz. Hedefimiz yeni ülkelerde bayilikler oluşturarak başarılı ve sürdürülebilir bir dış ticaret hacmi yaratmak. Bu çerçevede Avrupa başta olmak üzere tüm dünyadaki fırsatları değerlendiriyoruz. WorldFood İstanbul Fuarı’nı da bu fırsatları yakalamak için önemli bir etkinlik olarak görüyoruz. Fuarı ziyaret etmesi beklenen 77 farklı ülkeden 600’ün üzerindeki satın alma profesyoneli ile görüşmelerimiz sonucu yeni anlaşmalara imza atmayı ümit ediyoruz.”

Teksüt Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Özmen

Hedef, cironun yüzde 20’sini ihracattan sağlamak

Teksüt’ün uzun yıllardır ihracat deneyimi olan bir marka olduğunu hatırlatan Mert Özmen, “Son yıllarda ihracatta daha güçlü adımlar atıyoruz. Avrupa ülkelerine giriş yaptık; ürün göndermeye başladık. Bugün Teksüt ihracatı, cirosunun yüzde 10’nu oluşturuyor. Hedefimiz bu oranı yüzde 20 seviyelerine çıkarmak. Şu anda 42 ülkede ürünlerimiz tüketiliyor.” dedi. Teksüt süt ve süt ürünlerini; Türkmenistan, Almanya, Irak, Birleşik Arap Emirlikleri – Dubai, Kuveyt, Filistin,  Singapur, Libya, Tayland, Gürcistan, Amerika Birleşik Devletleri, Hong Kong, Mısır, Bahreyn,  Ürdün, Japonya, Çin, Lübnan,  İsrail, Moritanya,  Katar,  Fas, İngiltere, Güney Kore, Somali, Afganistan, Azerbaycan,  Kosova, Tacikistan, Tanzanya, Danimarka, Fransa, Hollanda, Belçika, İsviçre, İsveç, Avusturya, Bosna Hersek, Bulgaristan, Suudi Arabistan, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Nijerya olmak üzere 42 ülkeye ihraç ediyor.

Bu yıl 31. kez düzenlenecek olan Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı WorldFood İstanbul Fuarı’na 700’e yakın yerli ve yabancı katılımcının, on binlerce ziyaretçinin gelmesi bekleniyor. Fuar kapsamında Teksüt; başta yeni ürünü Teksüt Laktozsuz Süt olmak üzere geleneksel beyaz ve kaşar peynirlerinin yanı sıra labne, krem ve süzme ile çubuk, misket, mihaliç, örgü gibi yöresel peynirlerini tanıtacak. Standta ayrıca tereyağı, UHT süt, meyveli süt, yoğurt ve ayran ürünleri de ziyaretçilerin beğenisine sunulacak.

Tags: #bayilikler#ciro#fuar#fuarhaberleri#gida#gidadergisi#gidahaberleri#gidaihracati#gidasektoru#gıdafaaliyetleri#gıdaürünleri#katılımcılar#suturunleri#teknoloji#WorldFoodIstanbulihracatTeksüt
Previous Post

Beta Gıda’da çay gücünü yeşil enerjiden alıyor

Next Post

IAOM Avrasya Başkanı Ulusoy: Dünyanın 2 aylık buğday devir stoğu kaldı

editor

editor

Related Posts

SMA Comfort 3 ile Konfor Yeniden Tanımlanıyor
Firmalardan haberler

SMA Comfort 3 ile Konfor Yeniden Tanımlanıyor

by fdturkey
11/06/2025
Cappy Bubble, tüm dünyada ilk kez Türkiye’de tüketicilerle buluşacak
Firmalardan haberler

Cappy Bubble, tüm dünyada ilk kez Türkiye’de tüketicilerle buluşacak

by fdturkey
11/06/2025
Türkiye’den Dünyaya: Nilky, Uluslararası Büyümesini İngiltere’ye Taşıyor
Firmalardan haberler

Türkiye’den Dünyaya: Nilky, Uluslararası Büyümesini İngiltere’ye Taşıyor

by fdturkey
10/06/2025
Pepsico Türkiye çevre için daha sürdürülebilir yaşam adına adımlar atmaya devam ediyor
Firmalardan haberler

Pepsico Türkiye çevre için daha sürdürülebilir yaşam adına adımlar atmaya devam ediyor

by fdturkey
10/06/2025
Dünya Bitkisel Yağ Arzının %40’ını Karşılayan Palm Yağında Sürdürülebilir Üretim Artıyor
Firmalardan haberler

Dünya Bitkisel Yağ Arzının %40’ını Karşılayan Palm Yağında Sürdürülebilir Üretim Artıyor

by fdturkey
10/06/2025
Next Post
Karadeniz Tahıl Koridoru Anlaşması 2 ay daha uzatıldı

IAOM Avrasya Başkanı Ulusoy: Dünyanın 2 aylık buğday devir stoğu kaldı

Worldfood Istanbul 6 Eylül’de başlıyor

Worldfood Istanbul 6 Eylül’de başlıyor

Jokey ve WWF’den iş birliği: Döngüsel ekonominin plastik ambalaj üretiminde geliştirilmesi

Jokey ve WWF’den iş birliği: Döngüsel ekonominin plastik ambalaj üretiminde geliştirilmesi

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved