• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Türkiye’nin 1 numaralı doğal bal markası* Balparmak’tan Cumhuriyet’in 100. Yılına Özel Takvim

Türkiye’nin 1 numaralı doğal bal markası* Balparmak’tan Cumhuriyet’in 100. Yılına Özel Takvim

Koleksiyonerleri tarafından her yıl merakla beklenen ve 30 yılı aşkın süredir Balparmakseverlerle buluşan Balparmak Hatıra Takvimi, 2024 yılı için Cumhuriyetimizin 100. yılına özel olarak tasarlandı. Toplam 3 milyon adet basılan “Cumhuriyet’in 100. Yılı Balparmak 2024 Hatıra Takvimi” ücretsiz olarak dağıtılıyor

fdturkey by fdturkey
22/12/2023
in Firmalardan haberler, Haberler
Reading Time: 1 min read
A A

Türkiye’nin bir numaralı doğal bal markası* Balparmak’ın 30 yılı aşkın süredir Balparmakseverlerle buluşturduğu ve bu yıl da 3 milyon adet basılan geleneksel takvimi, Migros mağazalarında, seçili yerel marketlerde ve Balparmak.com.tr’de ücretsiz olarak dağıtılmaya başlandı. Koleksiyonerlerinin de merakla beklediği, geleneksel Balparmak Hatıra Takvimi, her yıl özel bir konseptle hazırlanıyor. Cumhuriyet’in 100. yılı anısına hazırlanmış özel tasarımıyla evlere ve işyerlerine konuk olacak 2024 Balparmak takviminin tasarımında, Türkiye’nin resmi logosunda yer alan Krizantem, kırmızı Lale ile Kasımpatı, Gerbera ve Karanfil gibi Atatürk’ün sevdiği çiçeklere yer verildi.

Balparmak Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak

Özen Altıparmak: Cumhuriyet en büyük mirasımız 

Balparmak Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak, 2024 Balparmak Hatıra Takviminde verdiği mesajda, “Arıların en sevdiğim özelliklerinden biri, ne kadar uzağa giderlerse gitsinler asla evlerinin yolunu unutmamalarıdır. Köy Enstitüsü mezunu bir babanın evladı ve ilk adımını Anıtkabir’in basamaklarında atmış biri olarak, Cumhuriyetin, hepimizin evi olduğuna inanıyor, en zor zamanlarda bile yolumu onun ışığıyla bulabiliyorum. Neredeyse yarım asırdır bu 100 yıllık mirasın bir parçası olarak bize düşen; bugünlere nasıl geldiğimizi unutmadan, daha çok çalışıp üreterek, Cumhuriyetimizi hep daha ileriye taşımak ve değerlerini sonsuza kadar yaşatmaktır. Unutmayalım ki, bu daha ilk 100 yılımız. Hep birlikte nice 100 yıllara…”

*Türkiye pazarı toplam bal kategorisi (HD Hariç) 2023 Nielsen raporuna göre

Tags: #100yıl#anıtkabir#atamızıanmak#bal#balmarkasi#balparmakseverler#çiçek#cumhuriyet#dogalbal#doğalbesinler#hatıratakvimi#koleksiyon#miras#tarih#türkiyepazarıBalparmak
Previous Post

Vegan porsiyon tüketimi 2023’te yüzde 67 arttı

Next Post

Tat Gıda, sürdürülebilirlik vizyonuyla tarımın ve gıdanın geleceğine güçlü bir katkı sunuyor

fdturkey

fdturkey

Related Posts

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif
Haberler

Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Tat Gıda, sürdürülebilirlik vizyonuyla tarımın ve gıdanın geleceğine güçlü bir katkı sunuyor

Tat Gıda, sürdürülebilirlik vizyonuyla tarımın ve gıdanın geleceğine güçlü bir katkı sunuyor

Hızlı tüketim ürünleri perakendesi 8. Private Label Zirvesi’nde ele alındı

Hızlı tüketim ürünleri perakendesi 8. Private Label Zirvesi'nde ele alındı

Türkiye’de tüketicinin sürdürülebilirlik farkındalığı yüksek

Türkiye’de tüketicinin sürdürülebilirlik farkındalığı yüksek

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved