• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Yörsan, Gulfood 2025’te ihracat pazarlarını genişletti

Yörsan, Gulfood 2025’te ihracat pazarlarını genişletti

fdturkey by fdturkey
27/02/2025
in Haberler
Reading Time: 4 mins read
A A

2022 yılında Matlı Şirketler Grubu bünyesine katılarak adeta küllerinden yeniden doğan Yörsan, süt ve süt ürünleri kategorisinde gelenekten geleceğe uzanan lezzetli 200’e yakın ürün çeşidini, 17-21 Şubat 2025 tarihleri arasında Dubai Dünya Ticaret Merkezi’nde yapılan dünyanın en büyük gıda fuarlarından Dubai Gulfood 2025’te sergiledi.


Türkiye’nin önde gelen süt ve süt ürünleri markalarından biri olan Yörsan, Dubai Gulfood 2025 Fuarı’na katılarak, geleneksel Türk lezzetlerini dünya çapında tanıtma fırsatı buldu. Matlı Şirketler Grubu, Dubai Gulfood’da iki markası Yörsan ve Keskinoğlu ile yer alarak perakende sektöründe iddiasını bir kez daha ortaya koydu. Gulfood Fuarı’na ihracattan, satış pazarlamaya kadar alanlarında uzman ve deneyimli geniş bir ekip ile katılan Matlı, Türkiye’nin protein ihtiyacını karşılayan ve aynı zamanda bu lezzetleri dünyaya ulaştıran gıda grubu olma yolunda adım adım ilerliyor. 

 

Yörsan, fuarda yer alan geniş ürün yelpazesiyle dikkat çekti. Özellikle tava yoğurdu, kültürlü beyaz peyniri, ev tipi yoğurdu ve labne ile birlikte geleneksel Türk ürünleri, fuar katılımcıları tarafından büyük ilgi gördü. Yörsan’ın ürünlerini, Türk mutfağının en lezzetli örneklerini, yüksek kalite ve geleneksel üretim yöntemleriyle birleştirerek dünya sofralarına taşımayı hedefliyor.

 

Matlı, Yörsan’ın değerli mirasına sahip çıktı

 

Dubai Gulfood Fuarı’na katılan ve önemli görüşmeler gerçekleştiren Matlı Şirketler Grubu ve Yörsan Yönetim Kurulu Başkanı Özer Matlı, Türkiye’nin ilk tava yoğurdunu, yine ilk kültürlü beyaz peynirini ev tipi yoğurdunu ve yeni geliştirdikleri labne ile Yörsan’ın değerli mirasına sahip çıktıklarını ifade etti ve şöyle devam etti: “Matlı olarak tarım ve hayvancılık alanında sahip olduğumuz 60 yıllık deneyimi, alanında ilklere imza atan, geleneksel lezzetleri günümüze taşırken, yenilikçi ürünleri ile dikkatleri üzerine toplayan Yörsan’ı geliştirmek üzere seferber ettik. 550 kişiyi istihdam ettiğimiz ve 2 milyar TL. yatırım yaptığımız Yörsan, güçlenmeye ve gelişmeye devam ederek bizi gururlandıran bir marka oldu. Öyle ki, Yörsan ile dünya gıda devlerini buluşturan Dubai Gulfood Fuarı’na katılacak konuma geldik.”.

 

Yörsan Gulfood ile ihracat pazarını genişletti 

 

3 yıl gibi çok kısa bir sürede hem yeniden üretime geçtiklerine hem de Yörsan ürünlerini birçok ülkeye ihraç etmeye başladıklarına dikkat çeken Özer Matlı,  “2025 yılı için kendimize ihracat hedefi koyduk. Dubai Gulfood’a katılarak ekibimiz ile birlikte ihracat potansiyelimizi geliştirecek önemli adımlar attık. Dubai Gulfood’a 129 ülkeden 5 bin 500’den fazla şirket katıldı ve 1 milyondan fazla ürün sergilendi. Yörsan standımızda ağırlıklı olarak; Dubai-Katar-Suudi Arabistan-Özbekistan-Libya-Somali-Gana-Moritanya-Ürdün-Fas-Mısır-Irak-Singapur-Kuveyt gibi ülkelerden önemli alıcıları ağırladık ve yeni potansiyel pazarlara ulaşmak adına ilişkiler geliştirdik.” şeklinde konuştu. 

 

Sütün en doğal hali kaynağından sofralara Yörsan lezzetleri ile ulaşıyor 

 

Türkiye’nin lider yem üreticisi Matlı Şirketler Grubu Ailesi’ne katılması sayesinde Yörsan ürünlerinin ana hammaddesi sütün temin edildiği hayvan yemlerinin kalitesi ile de sağlanıyor. Matlı Grup iştiraki Proyem bünyesinde ürettiği yüksek kaliteli yemlerle beslenen ineklerden ve bilinçli üreticilerden elde edilen sütler Yörsan tesislerinde geleneksel Yörsan reçeteleriyle usta ellerde şekillenerek benzersiz lezzetlere dönüşüyor. Geleneksel lezzetleri sevenler ve yöresel tatlardan vazgeçemeyenlerin tercih ettiği Yörsan, 2023 yılında bünyesinde kurduğu Ar-Ge Merkezi’nde yeni ürünler, lezzetler geliştiriyor.

Tags: #Gulfood#gulfooddubai#labne#matlı#Proyem#yogurt#yörsan
Previous Post

DANET, Gulfood 2025’te Uluslararası İş Birliklerini Güçlendirdi

Next Post

Tiryaki Agro: “Antep fıstığının üretimi 10 yılda 10 kat arttı”

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Tiryaki Agro: “Antep fıstığının üretimi 10 yılda 10 kat arttı”

Tiryaki Agro: "Antep fıstığının üretimi 10 yılda 10 kat arttı"

Aktaşlar Lezzet Grubu, kadınların “Elinin Hamuruyla” büyümeye devam ediyor

Aktaşlar Lezzet Grubu, kadınların “Elinin Hamuruyla” büyümeye devam ediyor

Jacobs kahve ambalajlarını yeniledi

Jacobs kahve ambalajlarını yeniledi

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved