• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Arabica Coffee House, diyabet dostu ürün geliştirme adımlarını atıyor

Arabica Coffee House, diyabet dostu ürün geliştirme adımlarını atıyor

fdturkey by fdturkey
22/04/2025
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Sağlıklı beslenme ve yaşam tarzı değişiklikleri, diyabet hastalarının yaşam kalitesini doğrudan etkileyen önemli faktörler arasında yer alıyor. Son yıllarda dışarıda yemek yeme alışkanlıklarının artmasıyla birlikte, yerli ve milli kahve markası Arabica Coffee House, diyabetli bireylerin sağlıklı beslenme ihtiyaçlarına yönelik önemli bir adım atıyor. Diyabetli misafirleri için özel menüler hazırlamaya başlayan marka, sağlıklı beslenmeyi destekleyen yeni ürünlerini yakın zamanda menüsüne eklemeyi planlıyor. Bu girişim, sadece ürün geliştirmekle sınırlı kalmayıp, aynı zamanda diyabet farkındalığını artırmaya yönelik projeler ve iş birliklerini de içeriyor. Arabica Coffee House’un gıda üretim tesisi Tastopia ve sos, püre, şurup üretim tesisi Bonfesta, diyabet dostu ürünlerin geliştirilmesi için gıda mühendisleri ve şeflerle yoğun Ar-Ge çalışmaları yürütüyor. Marka, menüsünü tatlılardan tuzlu atıştırmalıklara, şeker ilavesiz içeceklerden özel tariflere kadar birçok ürün diyabet dostu olacak şekilde yeniden şekillendiriyor.

Diyabetli bireylerin sosyal yaşamını destekleyecek çözümler sunuluyor

Kahvenin doğru tüketildiğinde diyabet riskini azaltıcı etkisi olduğunu vurgulayan Arabica Coffee House CEO’su Sertaç Yalçın, “Bizim sloganımız ‘Fark yarat, öncü ol.’ Bu anlayışla diyabetli misafirlerimiz için de bir sorumluluk üstlendik. Onların rahatça vakit geçirebileceği, gönül rahatlığıyla yiyecek ve içecek tüketebileceği bir ortam oluşturmak istiyoruz.   Şirket olarak bu konuda pozitif ayrımcılık yapmaktan memnuniyet duyuyoruz. Çünkü biliyoruz ki hepimiz potansiyel bir diyabet adayıyız ve sağlıklı yaşam hepimizin ortak meselesi. Diyabetli misafirlerimizi hem sosyal anlamda hem de sağlık açısından destekleyebilmek için elimizden geleni yapıyoruz. Bu süreci sahiplenerek ilerliyoruz. Fabrikamızda şeflerimiz, diyabet hastalarının güvenle tüketebileceği özel ürünler üzerinde çalışmalara başladı. Tatlılardan tuzlu atıştırmalıklara, kasa önü ürünlerinden özel içeceklere kadar birçok yeni ürün menümüze dahil olacak. Ürün geliştirme ekibimiz, tip 1 ve tip 2 diyabetli misafirlerimizin rahatlıkla tercih edebileceği lezzetli ve sağlıklı alternatifler hazırlıyor. Amacımız, diyabetli bireylerin sosyal hayatlarını kolaylaştırırken, onlara sağlık açısından da güven veren bir deneyim sunmak” ifadelerini kullandı.

Kahve üretim ve sunum süreçlerindeki kalite standartlarını daha da artırmayı planlayan Arabica Coffee House, sağlıklı kahve tüketimi konusunda da öncü bir yaklaşım benimsiyor. Marka, yeni dönem stratejisi kapsamında diyabet farkındalığını artıracak projeler ve sivil toplum kuruluşlarıyla iş birlikleri de geliştirmeye hazırlanıyor. Yakın zamanda menüsüne ekleyeceği özel ürünlerle diyabetli bireylerin hem sağlıklı hem de keyifli bir kahve deneyimi yaşamasını hedefleyen Arabica Coffee House, sosyal yaşamda herkese daha fazla alan açan bir yaklaşım sergilemeye devam ediyor

Tags: #arabicacoffeehouse#Bonfesta#pure#sos#surup#Tastopia
Previous Post

Alfa Laval, gelişmiş güvenlik, verimlilik ve güvenilirlik için hijyenik vana portföyünü genişletiyor

Next Post

Allianz Trade Ticaret savaşında belirsizliği yönetmek

fdturkey

fdturkey

Related Posts

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif
Haberler

Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Allianz Trade Ticaret savaşında belirsizliği yönetmek

Allianz Trade Ticaret savaşında belirsizliği yönetmek

F İstanbul 2025: “Sürekli Yeni Ticaret Bağlantıları” Mottosuyla Katılımcılarını Yeni Müşterilerle Buluşturuyor

F İstanbul 2025: “Sürekli Yeni Ticaret Bağlantıları” Mottosuyla Katılımcılarını Yeni Müşterilerle Buluşturuyor

Ozmo’nun yönetimi 23 Nisan’da çocukların oldu

Ozmo'nun yönetimi 23 Nisan'da çocukların oldu

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved