• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
F İstanbul 2025: “Sürekli Yeni Ticaret Bağlantıları” Mottosuyla Katılımcılarını Yeni Müşterilerle Buluşturuyor

F İstanbul 2025: “Sürekli Yeni Ticaret Bağlantıları” Mottosuyla Katılımcılarını Yeni Müşterilerle Buluşturuyor

fdturkey by fdturkey
22/04/2025
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

F İstanbul Gıda ve İçecek Ürünleri + Üretim Teknolojileri İhracat Fuarı, 2-5 Temmuz 2025 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenecek. Türkiye’de gıda, içecek, şekerleme, gıda katkı maddeleri, gıda işleme ve ambalaj endüstrisi dâhil olmak üzere gıda sanayisinin tüm paydaşlarının katılımıyla gerçekleşen en geniş kapsamlı uluslararası organizasyon olma özelliğini taşıyan F İstanbul, üretici ve ihracatçı firmalar için yeni pazarlara açılma, doğru müşteriyle buluşma ve güçlü iş birlikleri kurma fırsatı sunuyor.

Her yıl artan uluslararası ziyaretçi profiliyle, 2025 yılında 120’den fazla ülkeden profesyonel alıcıyı İstanbul’da ağırlamayı hedefliyor. Avrupa, Orta Asya, Orta Kuzey Afrika ve Orta Doğu gibi ihracat açısından stratejik bölgelerden gelen satın almacılarla Türkiye’nin üretim gücünü buluşturan F İstanbul, katılımcılarına “Sürekli Yeni Ticaret Bağlantıları” mottosuyla organize edilen bir ticaret platformu sunuyor.

Yalnızca profesyonel ziyaretçilere açık olan yapısıyla F İstanbul Fuarı, doğrudan ticarete odaklanan verimli bir ortam sağlıyor. Ulusal ve uluslararası süpermarket ve hipermarket gruplarının satın almacıları, distribütörler, ithalatçılar ve üreticilerden oluşan geniş bir karar verici ziyaretçi profili, katılımcı firmaların ürün ve hizmetlerini hedef kitlelerine en etkili şekilde tanıtmasına olanak tanıyor.

6 Eş Zamanlı Bölümde Gıda Endüstrisinin Tüm Paydaşları

F İstanbul, gıda endüstrisinin tüm segmentlerini kapsayan eş zamanlı alt fuarlarıyla, farklı üretim alanlarında faaliyet gösteren firmaların hedefledikleri ziyaretçi gruplarıyla daha etkili şekilde buluşmasını sağlıyor. Gıda, içecek, kuru ve sert kabuklu meyveler, bisküvi-çikolata-şekerleme, gıda katkı maddeleri, üretim teknolojileri, ambalajlama, hijyen ve tüketim ürünleri gibi alanlar, 6 ayrı salonda tematik olarak konumlandırılıyor. Katılımcılar böylece, ürün portföylerine uygun ticari ziyaretçilerle doğrudan iletişime geçebiliyor.

Türkiye’nin Üretim Gücü, Uluslararası Alıcılarla Buluşuyor

Federal Fuar ve Kongre Yönetimi ile So Fuar Grubu iş birliğinde organize edilen F İstanbul, 50.000 m²’nin üzerinde bir alanda, 1000’in üzerinde markayı uluslararası ziyaretçilerle 2-5 Temmuz 2025 tarihlerinde İstanbul Fuar Merkezi’nde buluşturacak.

Tags: #cikolata#Fİstanbul#food#gida#gidafuari#gidakatkimaddeleri#gıdaendüstrisiSekerleme
Previous Post

Allianz Trade Ticaret savaşında belirsizliği yönetmek

Next Post

Ozmo’nun yönetimi 23 Nisan’da çocukların oldu

fdturkey

fdturkey

Related Posts

BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”
Haberler

BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”

by fdturkey
20/05/2025
Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi
Haberler

Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

by fdturkey
20/05/2025
%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor
Haberler

%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor

by fdturkey
20/05/2025
Yıllık 45.000 Tonluk Kapasiteyle Elite Naturel’den Üretimde Stratejik Atılım
Haberler

Yıllık 45.000 Tonluk Kapasiteyle Elite Naturel’den Üretimde Stratejik Atılım

by fdturkey
20/05/2025
Chobani’den Stratejik Büyüme Hamlesi Chobani, Daily Harvest’i Satın Aldı
Haberler

Chobani’den Stratejik Büyüme Hamlesi Chobani, Daily Harvest’i Satın Aldı

by fdturkey
20/05/2025
Next Post
Ozmo’nun yönetimi 23 Nisan’da çocukların oldu

Ozmo'nun yönetimi 23 Nisan'da çocukların oldu

Kocaman Balıkçılık’a Uluslararası “Üstün Lezzet Ödülü”

Kocaman Balıkçılık’a Uluslararası “Üstün Lezzet Ödülü”

Ülker, Özbekistan’da büyümeyi hedefliyor

Ülker, Özbekistan’da büyümeyi hedefliyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved