• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Lezita İhracatta Türkiye’nin Devleri Arasında

Lezita İhracatta Türkiye’nin Devleri Arasında

Lezita, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) ihracatın şampiyonlarını açıkladığı, "Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçı Araştırması 2024" listesinde 479’uncu olurken, “Piliç Eti” sektöründe 2’nci “Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller” kategorisinde 12’nci sırada yer aldı. Ürünlerini 70’ten fazla ülkeye gönderen Lezita, 2024 yılında 75 milyon dolarlık ihracata imza attı

fdturkey by fdturkey
10/07/2025
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Türkiye’nin önde gelen beyaz et markalarından Lezita, 2024 yılında gerçekleştirdiği 75 milyon dolarlık ihracatla, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) “Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçı Araştırması 2024” listesinde 479’uncu sırada yer aldı. Lezita araştırmada, “Piliç Eti” sektöründe 2’nci, “Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller” kategorisinde 12’nci oldu. Türkiye’nin ihracatına katkı sağlayan 1000 firma, TİM’in “32. Genel Kurulu ve İhracatın Şampiyonları Ödül Töreni”nde açıklandı. Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, elde edilen başarıyı değerlendirirken şu ifadeleri kullandı: “Türkiye’nin en büyük ihracatçıları arasında yer almaktan büyük gurur duyuyoruz. Hedef pazara özel ürün ve satış stratejilerimiz sayesinde yurt dışında da tercih edilen bir markayız. Uzun vadeli iş birliklerine odaklanıyor, yoğun Ar-Ge çalışmalarıyla geliştirdiğimiz inovatif ürünlerimizi yeni pazarlara sunuyoruz. 2025’te de Türkiye’nin ihracat hacmine katkımızı artırarak, var olan pazarlara yenilerini eklemeye ve global büyümemizi sürdürmeye devam edeceğiz.”

 “İhracat alanında önemli bir dönüm noktasına ulaştık”

Mesut Ergül Lezita’nın “Hayatın Lezzeti” vizyonunu, dünyanın dört bir yanına taşımaya odaklandıklarını söyledi. Ergül, “Bu yıl, ihracat alanında önemli bir dönüm noktasına ulaştık. Avrupa Birliği’ne (AB) ihracat izni alarak yeni bir başarı hikayesi yazdık. Tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçları doğrultusunda geliştirdiğimiz lezzetli ve inovatif ürünlerimizi artık AB ülkeleri de tanıyacak. 70’i aşkın ülkeye gerçekleştirdiğimiz ihracatla büyümeye devam ederken, ülkemizi Avrupa’da da en iyi şekilde temsil edeceğiz” dedi. AB ihracat izninin, Lezita’nın global büyüme stratejisinde kritik bir adım olduğunu belirten Ergül, “2025’teki bir diğer başarımız, devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı Turquality’ye dahil edilmek oldu. Turquality destek programı çerçevesinde, global marka olma yolculuğumuzu daha da güçlendireceğiz,” diye konuştu.

Tags: #70ÜlkeyeLezita#75MilyonDolarİhracat#AByeLezitaLezzeti#arge#gida#hayatınlezzeti#İhracatınŞampiyonu#Lezita#LezitaGlobal#Lezitaİnovasyon#piliçeti#TürkiyeİhracatçılarMeclisiihracattim
Previous Post

FIRST Sensations’tan 2025 Yazına Özel, Sınırlı Sayıda İki Yeni Lezzet

Next Post

Ülker ve Sabancı Üniversitesi buğday için ele ele verdi

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Indomie Türkiye, ISO Belgeli ve Helal Sertifikalı Üretimiyle Güvenilir Lezzeti Milyonlarca Sofraya Taşıyor
Haberler

Indomie Türkiye, ISO Belgeli ve Helal Sertifikalı Üretimiyle Güvenilir Lezzeti Milyonlarca Sofraya Taşıyor

by fdturkey
26/08/2025
NESCAFÉ Gold, ‘Bu Fincan Sanat Yolunda’ ile 100 sanatçı gence ulaştı
Haberler

NESCAFÉ Gold, ‘Bu Fincan Sanat Yolunda’ ile 100 sanatçı gence ulaştı

by fdturkey
25/08/2025
İnsan Kaynaklarında Küresel Başarı: Eksim Holding Brandon Hall’da Üç Uluslararası Ödül Aldı
Haberler

İnsan Kaynaklarında Küresel Başarı: Eksim Holding Brandon Hall’da Üç Uluslararası Ödül Aldı

by fdturkey
22/08/2025
Korea Pops, Deniz Mahsulleri Yükselişte ve 2025 Gıda Fuarı’ndan Diğer Yükselen Trendler
Haberler

Korea Pops, Deniz Mahsulleri Yükselişte ve 2025 Gıda Fuarı’ndan Diğer Yükselen Trendler

by fdturkey
21/08/2025
Geleneksel Yağlarla Hazırlanan Atıştırmalık Markası, Tüketicilerin Tohum Yağı İçermeyen Ürün Talebine Yanıt Olarak Yeni Lezzetler Ekliyor
Haberler

Geleneksel Yağlarla Hazırlanan Atıştırmalık Markası, Tüketicilerin Tohum Yağı İçermeyen Ürün Talebine Yanıt Olarak Yeni Lezzetler Ekliyor

by fdturkey
21/08/2025
Next Post
Ülker ve Sabancı Üniversitesi buğday için ele ele verdi

Ülker ve Sabancı Üniversitesi buğday için ele ele verdi

Ekici Peynir, “Speciality” serisinin yeni üyesi Ricotta ile ürün yelpazesini genişletiyor

Ekici Peynir, “Speciality” serisinin yeni üyesi Ricotta ile ürün yelpazesini genişletiyor

Yeni merkezinde büyümesine hız katan Aktaşlar Lezzet Grubu, yenilikçi vizyonunu genişletiyor

Yeni merkezinde büyümesine hız katan Aktaşlar Lezzet Grubu, yenilikçi vizyonunu genişletiyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved