• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Yeni merkezinde büyümesine hız katan Aktaşlar Lezzet Grubu, yenilikçi vizyonunu genişletiyor

Yeni merkezinde büyümesine hız katan Aktaşlar Lezzet Grubu, yenilikçi vizyonunu genişletiyor

Türkiye’nin dondurulmuş gıda sektöründeki öncü markalarından Aktaşlar Lezzet Grubu, büyüme hedefleri doğrultusunda kurumsal yapılanmasını güçlendirerek yeni genel merkezine taşındı. 40 yılı aşkın tecrübesiyle Türk mutfağının eşsiz lezzetlerini 30’dan fazla ülkeye ulaştıran şirket, yeni merkeziyle operasyonel kapasitesini artırarak global pazardaki iddiasını güçlendiriyor. Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer, “Markamızın yenilikçi vizyonunu da yansıtan yeni ofisimizde hem sürdürülebilir büyüme hedeflerimizi gerçekleştirecek hem de operasyonel kapasitemizi güçlendirecek çalışmalara imza atacağız. Türk mutfağının eşsiz lezzetlerini dünya sofralarına taşırken, ilkelerimizden ödün vermeden üretmeye devam edeceğiz,” dedi

fdturkey by fdturkey
11/07/2025
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Türk mutfağının geleneksel lezzetlerini 30’dan fazla ülkeye ulaştıran Aktaşlar Lezzet Grubu, 1981 yılında Ordu’da başlayan yolculuğunu, Üsküdar’daki yeni ve modern ofisiyle taçlandırarak büyüme hedeflerine emin adımlarla ilerliyor. Aktaşlar Lezzet Grubu, yeni ofislerinde hem operasyonel kapasitesini güçlendirerek hızlandıracak hem de yerel ve global pazardaki konumunu güçlendirmek için yenilikçi projeler geliştirecek.

“Markamızın yenilikçi ruhu ve sürdürülebilir büyüme vizyonu daha da güçlenecek”

Markanın yenilikçi vizyonunu yansıtan yeni merkezin, daha entegre ve çevik bir organizasyon yapısı sağladığına dikkat çeken Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş, “Sürdürülebilir büyüme hedeflerimize odaklanırken hem ekip içi verimliliği artırmayı hem de operasyonel gücümüzü daha stratejik bir şekilde yönetmeyi hedefliyoruz. Yeni çalışma alanımız; modern, açık ve ilham veren yapısıyla ekiplerimiz arası iş birliğini artırırken, özellikle pazarlama, iletişim ve ürün geliştirme alanlarında daha hızlı karar alınmasını mümkün kılıyor,” diye konuştu.

“Hem üretim gücümüzle hem de markalaşma ve pazar derinliği gücümüzle büyüyoruz”

Aktaşlar Lezzet Grubu’nun globalleşme yolculuğunu destekleyen bu yapı sayesinde tüketici odaklı stratejileri çok daha kolay hayata geçirebildiklerini ifade eden Aktaş, “Sadece üretim gücümüzle değil; markalaşma, pazar derinliği ve uluslararası erişim gücümüzle de büyümeye devam ediyoruz. Yeni merkezimizi, bu süreçte bir ‘dönüm noktası’ olarak konumlandırıyoruz. Türk mutfağının geleneksel lezzetlerini dünya sofralarına taşımaya devam ederken, ilkelerimizden ve kalite anlayışımızdan ödün vermiyoruz. Yeni merkezimiz, çalışanlarımızın daha etkin, yaratıcı ve uyum içinde çalışmasına olanak sağlıyor. Yeni merkezimizin, markamızın yenilikçi ruhunu ve büyüme vizyonunu daha da pekiştireceğine inanıyorum,” diye konuştu.

Tags: #AktaslarLezzetGrubu#AktaşlarLezzeti#dondurulmusgida#gidasektoru#globalpazar#işbirliği#marka#şirket#sürdürülebilir#sürdürülebilirbüyüme#türkmutfagi
Previous Post

Ekici Peynir, “Speciality” serisinin yeni üyesi Ricotta ile ürün yelpazesini genişletiyor

Next Post

Barilla, geleceğini topluma, onarıcı tarıma ve yenilenebilir enerjiye odaklanarak şekillendirecek

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Mandalinada ihracat hedefi 500 milyon dolar, satsuma mandalinada 125 milyon dolar
Haberler

Mandalinada ihracat hedefi 500 milyon dolar, satsuma mandalinada 125 milyon dolar

by fdturkey
13/10/2025
Red Bull Peach Edition, Yenilenen Şeftali Aromasıyla Her Gün Seninle
Haberler

Red Bull Peach Edition, Yenilenen Şeftali Aromasıyla Her Gün Seninle

by fdturkey
10/10/2025
Dardanel, Anuga’da Yenilikçi Ürünleriyle İlgi Odağı Oldu
Haberler

Dardanel, Anuga’da Yenilikçi Ürünleriyle İlgi Odağı Oldu

by fdturkey
09/10/2025
Şenpiliç, Türkiye 15. Gıda Kongresi’nde gıda güvenliği vizyonunu paylaştı
Haberler

Şenpiliç, Türkiye 15. Gıda Kongresi’nde gıda güvenliği vizyonunu paylaştı

by fdturkey
09/10/2025
Malezya Palm Yağı Forumu (MPOF) Türkiye 2025, Sektörün Küresel Liderlerini İstanbul’da Ağırladı
Haberler

Malezya Palm Yağı Forumu (MPOF) Türkiye 2025, Sektörün Küresel Liderlerini İstanbul’da Ağırladı

by fdturkey
09/10/2025
Next Post
Barilla, geleceğini topluma, onarıcı tarıma ve yenilenebilir enerjiye odaklanarak şekillendirecek

Barilla, geleceğini topluma, onarıcı tarıma ve yenilenebilir enerjiye odaklanarak şekillendirecek

pladis Hızlandırma Programı’na katılacak 12 yenilikçi girişim belli oldu

pladis Hızlandırma Programı’na katılacak 12 yenilikçi girişim belli oldu

Pastavilla, iki yıl üst üste “En Kaliteli Makarna Üreticisi” seçildi

Pastavilla, iki yıl üst üste “En Kaliteli Makarna Üreticisi” seçildi

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved