• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Berrak Turşuları, Dijital Dönüşümüyle Yeni Bir Yolculuğa Çıktı!

Berrak Turşuları, Dijital Dönüşümüyle Yeni Bir Yolculuğa Çıktı!

42 yıldır şeffaflık, sürdürülebilirlik ve yenilikçilik anlayışıyla Türkiye’nin bereketli topraklarının lezzetlerini sofralara taşıyan Berrak Turşuları, yenilenen marka kimliğiyle dijitalleşme yolculuğunda dikkat çekici bir adım atarak, Twitch ve Fortnite evrenini gerçek zamanlı iletişim hamlesiyle bir araya getiren yaratıcı bir projeye imza attı. Turşu sadece sofralarda kalmadı, Livad iş birliği ile Twitch’e indi ve oyun başladı

fdturkey by fdturkey
13/07/2025
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

Yenilenen marka kimliği sonrası dijital dönüşüm yolculuğunu kararlılıkla sürdüren Berrak Turşuları, Twitch yayıncısı Nemesis ile gerçekleştirdiği canlı Fortnite yayını ve büyük ödüllü Reverse Taboo yarışmasıyla, marka karakteri Prof. Pickle’ı dijital dünyaya taşıdı. Fortnite oyununda salatalık turşusu fabrikası haritasının açılmasıyla birlikte, Nemesis ile gerçekleştirdiği canlı yayın sırasında izleyicilerle etkileşim kurarak Fortnite evreninde mizahi bir anlatımla sahneye çıktı. Marka, bu özel iş birliği ile oyunseverleri eğlenceli içeriklerle buluştururken, Instagram’da düzenlediği yarışma ve çok kanallı iletişim stratejisiyle kampanyasını geniş kitlelere ulaştırmayı hedefliyor. Berrak Turşuları, uyguladığı projeyle geleneksel lezzetlerini yeni nesil mecra kullanımıyla buluştururken aynı zamanda yerel kimliğini global dijital kültürle entegre etmeyibaşarıyor.

Yeni nesil tüketiciye, yeni nesil yaklaşım

Geleneksel lezzetlerini modern üretim yöntemleriyle tüketicileriyle buluşturan Berrak Turşuları, yenilikçi dijital stratejisi sayesinde hem pazarlama dünyasında adından söz ettirmeyi hem de tüketicisiyle kültürel bağ kurmayı sürdürdü. Proje üzerine değerlendirmelerde bulunan Zeytursan Genel Müdürü Memduh Can Gökçen, “Hedef kitleyle bağ kurmanın yolu, onların dijital alışkanlıklarını doğru okumaktan geçiyor iç görüsüyle hareket ederek, markamızın iletişimini gençlerin aktif olarak vakit geçirdiği platformlara taşıdık. Twitch üzerinde gerçekleştirdiğimiz kampanya, yalnızca sosyal medya etkileşimlerinden ibaret kalmadı; aynı zamanda marka hatırlanırlığını güçlendiren, toplulukla gerçek bir bağ kurmamızı sağladı. Bu sayede dijital dünyadaki varlığımızı güçlendirdik. Gerçekleştirdiğimiz hamle ile aynı zamanda FMCG sektöründe dijitalleşmenin nasıl yaratıcı ve etkili bir şekilde entegre edilebileceğini de ortaya koyduk. Bugün markamız sadece raflarda değil, dijital kültürde de konuşulan bir aktöre dönüşmüş durumda” dedi.

Eğlenceli bir deneyim

Gerçek zamanlı bir iletişim hamlesi yaparak Twitch’te NemesisTV ile başlatılan canlı yayında, markanın Big Dill skin’i sahiplenmesi ve interaktif bir yarışma düzenlemesi hem oyuncular hem de izleyiciler için eğlenceli bir deneyim sundu. Yarışma sırasında izleyiciler Twitch yayını üzerinden aktif bir şekilde katılım sağlayarak, büyük ödülü kazanmak için yarıştı. Aynı zamanda, Berrak ve Nemesis’in ortak paylaştığı Instagram yarışması ile de katılım süreci sosyal medya mecralarında geniş kitlelere ulaştırıldı. Böylece Twitch’teki eğlenceli yayın anları Instagram’daki etkileşimli yarışmayla birlikte, entegre bir stratejiyle yürütüldü.  Berrak Turşuları’nın Twitch’te başlattığı yayında “Salatalık Turşusu Parfümü” gibi esprili dokunuşlar da yer aldı.

Yerelden globale 

Berrak Turşuları’nın gerçekleştirdiği kampanya, dijital dönüşümde entegre kampanyaların markalar için ne kadar önemli bir araç olduğunu bir kez daha kanıtladı. Twitch üzerinden yapılan yayının ardından sosyal medya üzerinden başlatılan yarışma, markanın erişimini artırmanın yanı sıra, katılımcıların heyecanını sürdüren bir etkileşim sağladı.Instagram’daki yarışma içerikleri ve sosyal medya paylaşımları, markanın farklı dijital mecralarda etkisini artırmasına yardımcı oldu. Instagram’daki çekilişle 1 kişiye 1 yıllık Berrak ürünleri, 10 kişiye özel hediye paketleri ve 10 kişiye Prof. Pickle formaları hediye edildi. Büyük ödül kazanan ile bir araya gelerek ödülü takdim edildi ve keyifli bir fotoğraf çekimi gerçekleştirildi. Bu özel etkinlik, Berrak’ın dijital dünyadaki etkileşimini pekiştirdiği gibi, markayla güçlü bir bağ kurmak isteyen takipçilerine de unutulmaz bir deneyim sundu.

Proje Künyesi

Reklamveren: Berrak Turşuları

Proje Adı: Prof. Pickle ile Turşu Evreni Genişliyor

Yaratıcı Ajans: Organik İnsan

PR Ajansı: Brandworks

Stratejik Planlama: Elif Şen

İçerik & Proje Yöneticisi: Ayşem Bezsatan Başhan

Kreatif Ekip: Duygu Öztoprak, Gizem Çam, Elif Nehir Babaoğlu, Tuğba Gürsoy

Metin Yazarı: Osman Palabıyık

Oyun İçi İş Birliği: Nihan Göktaş & Nemesis

Tags: #BerrakTurşu#BerrakTurşuları#Brandworks#dijitaldönüşüm#FMCG#Fortnite#gida#işbirliği#Livad#marka#Nemesis#NemesisTV#Organikİnsan#oyunseverler#ProfPickle#ReverseTaboo#salatalıkturşusu#sürdürülebilirlik#tursu#Twitch#urun
Previous Post

Pastavilla, iki yıl üst üste “En Kaliteli Makarna Üreticisi” seçildi

Next Post

EKSUN Gıda’dan Sürdürülebilir Enerji Hamlesi

fdturkey

fdturkey

Related Posts

EKSUN Gıda’dan Sürdürülebilir Enerji Hamlesi
Haberler

EKSUN Gıda’dan Sürdürülebilir Enerji Hamlesi

by fdturkey
13/07/2025
pladis Hızlandırma Programı’na katılacak 12 yenilikçi girişim belli oldu
Haberler

pladis Hızlandırma Programı’na katılacak 12 yenilikçi girişim belli oldu

by fdturkey
12/07/2025
Barilla, geleceğini topluma, onarıcı tarıma ve yenilenebilir enerjiye odaklanarak şekillendirecek
Haberler

Barilla, geleceğini topluma, onarıcı tarıma ve yenilenebilir enerjiye odaklanarak şekillendirecek

by fdturkey
11/07/2025
Yeni merkezinde büyümesine hız katan Aktaşlar Lezzet Grubu, yenilikçi vizyonunu genişletiyor
Haberler

Yeni merkezinde büyümesine hız katan Aktaşlar Lezzet Grubu, yenilikçi vizyonunu genişletiyor

by fdturkey
11/07/2025
Ekici Peynir, “Speciality” serisinin yeni üyesi Ricotta ile ürün yelpazesini genişletiyor
Haberler

Ekici Peynir, “Speciality” serisinin yeni üyesi Ricotta ile ürün yelpazesini genişletiyor

by fdturkey
11/07/2025
Next Post
EKSUN Gıda’dan Sürdürülebilir Enerji Hamlesi

EKSUN Gıda’dan Sürdürülebilir Enerji Hamlesi

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved