• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
NESCAFÉ Gold, ‘Bu Fincan Sanat Yolunda’ ile 100 sanatçı gence ulaştı

NESCAFÉ Gold, ‘Bu Fincan Sanat Yolunda’ ile 100 sanatçı gence ulaştı

NESCAFÉ Gold, İstanbul Modern iş birliği ve Migros’un katkılarıyla hayata geçirdiği “Bu Fincan Sanat Yolunda” projesini başarıyla tamamladı. Nevşehir, Mardin, Trabzon ve Van’da düzenlenen atölye çalışmaları ile çevrimiçi eğitimlere katılan 100 güzel sanatlar mezunu, İstanbul Modern onaylı sertifikalarını teslim aldı

fdturkey by fdturkey
25/08/2025
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

NESCAFÉ Gold geçtiğimiz yıl genç sanatçıların dijital üretimlerini geniş kitlelerle buluşturduğu projesini, bu yıl da ‘Bu Fincan Sanat Yolunda’ diyerek bir adım ileri taşıdı. İstanbul Modern iş birliği ve Migros’un katkısıyla tamamlanan proje kapsamında, Türkiye’nin farklı bölgelerinde güzel sanatlar mezunlarına yönelik atölye çalışmaları ve çevrimiçi eğitimler düzenlendi. Projeyle 4 ilde 100 genç sanatçıya ulaşıldı.

Nevşehir’den Mardin’e, Trabzon’dan Van’a…

Proje katılımcıları, İstanbul Modern’in önderliğinde, sanatın farklı uygulama alanlarından dört değerli eğitmenle bir araya geldi. Projenin ilk durağı Nevşehir’de, Prof. Dr. Necla Rüzgâr’ın yürüttüğü “İnsan Etkisi” atölyesinde, antroposen çağın insan ve doğa üzerindeki etkileri sanatsal bakışla ele alındı. İkinci durak Mardin’de, katılımcılar Sabire Susuz’un “Otantik Özne” başlıklı atölyesine katılarak; beden, kimlik ve toplumsal normlar etrafında şekillenen konuları yorumlama fırsatı buldu. Trabzon’da, Prof. Dr. Alper Maral liderliğinde gerçekleşen “Ses ve Kültür” atölyesiyle çevresel sesler, ses atmosferi ve ses manzaraları gibi konular incelendi. Projenin son durağı Van’da ise katılımcılar, Doç. Dr. Ali Asgar Çakmakcı ile birlikte, “Doğayı Keşfetmek, Kendini Keşfetmek” başlıklı atölyede doğayla bağ kurma, gözlem ve sanatsal ifade üzerine yoğunlaşan yaratıcı bir süreç deneyimledi.

Dört farklı şehirde gerçekleştirilen atölye uygulamalarının yanı sıra projede, Doç.Dr. Seda Yavuz, Doç Dr. Ebru Nalan Sülün ve Doç Dr. Ebru Yetişkin ile yürütülen sanat tarihi dersleri ve Doç Dr. Fırat Arapoğlu yönetiminde gerçekleştirilen kuramsal sanat çalışmaları dersleri de uygulandı.

“Güzel sanatlar mezunlarıyla bir araya geldik”

Nestlé Türkiye İçecekler İş Birimi Genel Müdürü Hüseyin Necdet Kalkan; “Geçtiğimiz yıl dijital üretimi odağına aldığımız ‘Bu Fincan Sanatı Destekler’ projemiz ve ‘Zamansız Meraklar’ sergisi sponsorluğumuzun ardından, bu yıl sanatçılara olan desteğimizi bir adım ileri taşımak istedik. ‘Bu Fincan Sanat Yolunda’ diyerek yola çıktığımız projede, güzel sanatlar mezunu sanatçı gençlere, sanata daha derinlemesine bakabilecekleri alanlar açmayı hedefledik. Dört şehirde bir araya geldiğimiz katılımcıların, üretim yolculuklarına eşlik etmekten ve onların gelişimine katkı sağlamaktan mutluluk duyduk” dedi. 

“Katılımcılar için paylaşım odaklı bir alan sunduk”

Programın çıktıları hakkında konuşan İstanbul Modern Eğitim ve Sosyal Projeler Direktörü Neslihan Varol, güzel sanatlar mezunlarına sunulan bu eğitim modelinin önemine şu sözlerle dikkat çekti: “’Sanat Yolunda’ programımızın ilk yılını başarıyla tamamladık. Farklı şehirlerden güzel sanatlar mezunlarına paylaşım odaklı bir öğrenme ortamı sağladık. Katılımcıların yaratıcı bakış açılarını geliştirmeleri ve yeni projeler üretmeleri bizi çok memnun etti. Program, İstanbul dışındaki sanat eğitimine erişimi artırarak fırsat eşitliği hedefimize de önemli bir katkı sağladı.”

“NESCAFÉ Gold ürünleriyle eğitimlere destek sağladık”

Migros FMCG Gıda Pazarlama Direktörü Caner Yaman, “Sanatçı gençlerin hayallerini gerçeğe dönüştürmek amacıyla Nescafe iş birliği ve İstanbul Modern’in desteğiyle başlattığımız Sanat Yolunda projesiyle gençlerin gelişimine katkı sağlamış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Projede, 4 şehirden 100 yetenekli gençler, alanında uzman eğitmenler tarafından farklı konu başlıklarında sanat eğitimleri verildi. Biz de Migros olarak, mağazalarımızdan ve Migros uygulamamızdan yapılan NESCAFÉ Gold alışverişleri ile bu eğitim programına destek sağladık. Ürünleri satın alarak gençlerin sanat yolculuğuna katkıda bulunan müşterilerimize, kıymetli iş birlikleri için Nescafe ve İstanbul Modern’e ve emeği geçen tüm paydaşlara teşekkür eder, sanatçı gençlerimize sanat dolu bir gelecek dileriz.” şeklinde konuştu.

Tags: #BuFincanSanatYolunda#dijitalüretim#gençsanatçılar#gida#icecek#işbirliği#İstanbulModern#migros#Nescafé#Nescafegold#sanat#SanatEğitimi#SanatSertifikası#SanatYolculuğu#SanatYolunda
Previous Post

İnsan Kaynaklarında Küresel Başarı: Eksim Holding Brandon Hall’da Üç Uluslararası Ödül Aldı

Next Post

Indomie Türkiye, ISO Belgeli ve Helal Sertifikalı Üretimiyle Güvenilir Lezzeti Milyonlarca Sofraya Taşıyor

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Mandalinada ihracat hedefi 500 milyon dolar, satsuma mandalinada 125 milyon dolar
Haberler

Mandalinada ihracat hedefi 500 milyon dolar, satsuma mandalinada 125 milyon dolar

by fdturkey
13/10/2025
Red Bull Peach Edition, Yenilenen Şeftali Aromasıyla Her Gün Seninle
Haberler

Red Bull Peach Edition, Yenilenen Şeftali Aromasıyla Her Gün Seninle

by fdturkey
10/10/2025
Dardanel, Anuga’da Yenilikçi Ürünleriyle İlgi Odağı Oldu
Haberler

Dardanel, Anuga’da Yenilikçi Ürünleriyle İlgi Odağı Oldu

by fdturkey
09/10/2025
Şenpiliç, Türkiye 15. Gıda Kongresi’nde gıda güvenliği vizyonunu paylaştı
Haberler

Şenpiliç, Türkiye 15. Gıda Kongresi’nde gıda güvenliği vizyonunu paylaştı

by fdturkey
09/10/2025
Malezya Palm Yağı Forumu (MPOF) Türkiye 2025, Sektörün Küresel Liderlerini İstanbul’da Ağırladı
Haberler

Malezya Palm Yağı Forumu (MPOF) Türkiye 2025, Sektörün Küresel Liderlerini İstanbul’da Ağırladı

by fdturkey
09/10/2025
Next Post
Indomie Türkiye, ISO Belgeli ve Helal Sertifikalı Üretimiyle Güvenilir Lezzeti Milyonlarca Sofraya Taşıyor

Indomie Türkiye, ISO Belgeli ve Helal Sertifikalı Üretimiyle Güvenilir Lezzeti Milyonlarca Sofraya Taşıyor

Şenpiliç ve İTÜ iş birliğiyle kanatlı sektörüne bilimsel destek

Şenpiliç ve İTÜ iş birliğiyle kanatlı sektörüne bilimsel destek

Conagra Brands, Atıştırmalığın Geleceği 2025 Raporu’nu Açıkladı

Conagra Brands, Atıştırmalığın Geleceği 2025 Raporu’nu Açıkladı

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved