• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
BEE&YOU sözleşmeli arıcılık modeliyle Türkiye’den dünyaya açılıyor

BEE&YOU sözleşmeli arıcılık modeliyle Türkiye’den dünyaya açılıyor

fdturkey by fdturkey
29/04/2025
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

Doğadan ilham alan üretim modeliyle dikkat çeken BEE&YOU, Türkiye’de ilk ve tek olan Sözleşmeli Arıcılık Modeli sayesinde hem arıcılığı destekliyor hem de sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunuyor. Doğal ve izlenebilir arı ürünlerin güçlü Ar-Ge altyapısı ve inovasyonla buluşturan BEE&YOU, global pazarda da büyümeye devam ediyor.

Günümüz dünyasında sürdürülebilirlik artık yalnızca çevresel bir sorumluluk değil; aynı zamanda ekonomik, toplumsal ve etik bir zorunluluk haline geliyor. Yenilikçi arı ürünleri markası BEE&YOU, bu anlayış doğrultusunda iş modelini sürdürülebilirlik temeli üzerine inşa ediyor. Türkiye’de ilk ve tek olan sözleşmeli arıcılık modeliyle BEE&YOU, arıcılık sektörü desteklerken arıların ve ekosistemin korunmasına da katkı sağlanıyor. Arıcılarla doğrudan yapılan sözleşmeler sayesinde, pestisit içermeyen ve çevresel tehditlerden uzak alanlarda üretim yapılması teşvik ediliyor. Böylece kovandan sofraya izlenebilir, tamamen doğal arı ürünleri tüketiciyle buluşurken doğa dostu bir üretim modeli de hayata geçiriliyor.

BEE&YOU Türkiye’nin en sistematik arıcılık ağlarından birini kurdu

Bugüne kadar 50 bini aşkın arıcıyla doğrudan iş birliği kuran BEE&YOU, 2 milyondan fazla kovanla üretimi destekleyerek Türkiye’nin en sistematik arıcılık ağlarından birini kurdu. Bu model sayesinde %100 pestisitsiz üretim ve %100 izlenebilirlik sağlanıyor. Modelin başarısı, yalnızca Türkiye sınırlarında kalmıyor; marka ABD’deki faaliyetlerini BEE&YOU adıyla sürdürüyor. Propolis, ham bal, arı sütü ve polen gibi BEE&YOU markalı ürünler; Trader Joe’s, CVS Pharmacy, GNC, Walmart gibi perakende zincirlerinin yanı sıra Amazon gibi dijital platformlarda da tüketiciyle buluşturuyor. Tüm ürünler “kovandan rafa izlenebilirlik” ilkesiyle üretiliyor ve çevre dostu ambalajlarla tüketiciye sunuluyor. Marka, doğal ve fonksiyonel ürünleri daha geniş kitlelerle buluşturmayı hedefliyor.

“Adil ticaret ilkesi doğrultusunda üreticilerin emeğini destekliyoruz”

BEE&YOU’nun iş modelinin sürdürülebilirlik vizyonu üzerine inşa edildiğini söyleyen BEE&YOU Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Funda Samancı, “Üretimden rafa tüm iş süreçlerimizde ‘Arı varsa, hayat var’ anlayışıyla hareket ediyoruz. Arıcılarla doğrudan iş birliği kurarak tüketicilere izlenebilir ve güvenilir ürünler sunuyoruz. Satış gelirimizin yüzde 1’ini arıcılara ekipman desteği olarak ayırıyor, adil ticaret ilkesi doğrultusunda üreticilerin emeğini destekliyoruz. Dünyadaki bitki türlerinin yüzde 75’inin tozlaşmasında rol oynayan arılar, tarımsal üretimin ve biyolojik çeşitliliğin devamı için hayati öneme sahip. Ancak iklim değişikliği, bilinçsiz tarım uygulamaları, çevre kirliliği gibi faktörler arı popülasyonunu tehdit ediyor. Biz de bu alanda farkındalık yaratmak için eğitim ve farkındalık çalışmaları düzenliyor, doğal ve sürdürülebilir arı ürünleri kullanmanın önemini anlatıyoruz. Bunun yanı sıra gıda güvenliği ve sürdürülebilirlik üzerine bilinçlendirme kampanyaları yürütüyoruz. Çevre dostu ambalajlar ve geri dönüşüme uygun paketleme seçenekleri sunuyoruz” diyor.

Probiyotik destekli propolis üretti

BEE&YOU’nun İstanbul’daki Ar-Ge Merkezi’nde gıda mühendisleri, kimyagerler, biyologlar ve eczacılardan oluşan yaklaşık 30 kişilik uzman bir ekip görev yapıyor. Bu ekip, inovatif ürünlerin geliştirilmesinde ve arı ürünlerinin fonksiyonel etkilerini ortaya koyan klinik çalışmaların yürütülmesinde aktif rol alıyor. Marka, Anadolu propolisi dahil birçok içerikle ilgili 20’den fazla akademik ve klinik çalışmayı destekleyerek bilime katkı sunuyor. Bilimsel araştırmaların ışığında geliştirilen yeni ürün serilerinden biri de probiyotik destekli propolis serisi… Bu ürünlerde kullanılan mikrokapsülleme teknolojisi sayesinde probiyotikler sindirim sistemi boyunca canlılığını koruyor. Şeker ve katkı içermeyen bu doğal formülasyonlar, markanın doğadan gelen inovasyonu bilimin gücüyle buluşturma vizyonunu yansıtıyor.

Tags: #aricilik#Beeyou#TraderJoe
Previous Post

Balparmak ikinci kuşağa emanet: Genel Müdürlük Görevine Ulaş Altıparmak Atandı

Next Post

Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş: “Dondurmak, gıdayı uzun süre muhafaza etmenin en etkili yolu”

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş: “Dondurmak, gıdayı uzun süre muhafaza etmenin en etkili yolu”

Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş: “Dondurmak, gıdayı uzun süre muhafaza etmenin en etkili yolu”

Indomie, Şeffaf Üretim Süreçlerini Fabrikasında Öğrencilerle Buluşturdu

Indomie, Şeffaf Üretim Süreçlerini Fabrikasında Öğrencilerle Buluşturdu

Atakey, 2025’in ilk çeyreğinde üretim ve satışlarda büyümeyi sürdürdü

Atakey, 2025'in ilk çeyreğinde üretim ve satışlarda büyümeyi sürdürdü

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved