• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Chobani’den Stratejik Büyüme Hamlesi Chobani, Daily Harvest’i Satın Aldı

Chobani’den Stratejik Büyüme Hamlesi Chobani, Daily Harvest’i Satın Aldı

fdturkey by fdturkey
20/05/2025
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

ABD’nin lider yoğurt markası Chobani, Hamdi Ulukaya öncülüğünde bitki bazlı ve dondurulmuş sağlıklı gıda alanında faaliyet gösteren Daily Harvest’i satın aldığını duyurdu. 2015 yılında kurulan Daily Harvest; smoothie’ler, kaseler, çorbalar, tatlılar ve atıştırmalıklardan oluşan geniş ürün gamıyla doğrudan tüketiciye ulaşan yenilikçi bir marka olarak tanınıyor. Bu satın alma, Chobani’nin “her eve sağlıklı ve gerçek gıda ulaştırma” vizyonunun bir parçası olarak dikkat çekiyor.

Chobani, sadece yoğurtla sınırlı kalmayan ürün portföyünü genişletmeye devam ediyor. Şirket, 2015 yılında kurulan ve bitki bazlı, dondurulmuş hazır gıdalar sunan ABD merkezli Daily Harvest markasını satın aldığını duyurdu. Smoothie’lerden çorbalara, tatlılardan öğün alternatiflerine kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip Daily Harvest, Chobani’nin sağlıklı, temiz içerikli ve ulaşılabilir gıda vizyonuna güçlü bir katkı sunacak.

Geçtiğimiz haftalarda duyurulan ve önümüzdeki beş yılı kapsayan 1.7 milyar dolarlık yatırım planı, Chobani’nin vizyonu doğrultusunda gıda teknolojisi, sürdürülebilir üretim, yeni kategorilere açılım ve perakende erişimi alanlarında ciddi bir büyüme hedeflediğini ortaya koymuştu. New York’ta 1,2 milyar dolar yatırımla kurulacak yeni üretim tesisi ve Idaho’daki Twin Falls tesisine yapılan 500 milyon dolarlık kapasite artışıyla birlikte, Chobani bu yeni hamlesiyle hem dondurulmuş ürün raflarında yerini sağlamlaştırmayı hem de doğrudan tüketiciye yönelik satış kanallarını daha da güçlendirmeyi hedefliyor. Bu stratejik hamle; daha fazla haneye, daha fazla rafine içerikli ve gerçek gıda alternatifi sunmak adına atılan önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

Chobani CEO’su Hamdi Ulukaya, gelişmeyi şu sözlerle değerlendirdi: “Chobani olarak 20 yıldır bir amacın peşindeyiz: İnsanlara daha iyi, daha sağlıklı, daha ulaşılabilir gıdalar sunmak. Daily Harvest ile artık sofralara sadece yoğurt değil; gerçek, bitki bazlı, dondurulmuş ve hazır ürünleri de ulaştıracağız. Bu, Chobani’nin yalnızca ürün çeşitliliği değil, amacı bakımından da daha kapsayıcı hale geldiğinin göstergesi.”

Daily Harvest’in Chobani çatısı altına girmesiyle birlikte, doğrudan tüketiciye satış modeli ve perakende erişimi daha da güçlenecek; Chobani’nin dağıtım ağı ve üretim kapasitesiyle birleşen bu sinerjinin, şirketin gıda sektöründeki etki alanını daha da genişletmesi bekleniyor.

Tags: #chobani#DailyHarvest#dondurulmusgida#HamdiUlukaya#temizgıda
Previous Post

Eksun Gıda İlk Çeyrek Bilançosunu Açıkladı

Next Post

Yıllık 45.000 Tonluk Kapasiteyle Elite Naturel’den Üretimde Stratejik Atılım

fdturkey

fdturkey

Related Posts

BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”
Haberler

BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”

by fdturkey
20/05/2025
Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi
Haberler

Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

by fdturkey
20/05/2025
%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor
Haberler

%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor

by fdturkey
20/05/2025
Yıllık 45.000 Tonluk Kapasiteyle Elite Naturel’den Üretimde Stratejik Atılım
Haberler

Yıllık 45.000 Tonluk Kapasiteyle Elite Naturel’den Üretimde Stratejik Atılım

by fdturkey
20/05/2025
Eksun Gıda İlk Çeyrek Bilançosunu Açıkladı
Haberler

Eksun Gıda İlk Çeyrek Bilançosunu Açıkladı

by fdturkey
19/05/2025
Next Post
Yıllık 45.000 Tonluk Kapasiteyle Elite Naturel’den Üretimde Stratejik Atılım

Yıllık 45.000 Tonluk Kapasiteyle Elite Naturel’den Üretimde Stratejik Atılım

%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor

%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor

Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved