• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • EnglishEnglish
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Şekeroğlu, çeyrek asırlık tecrübesiyle, kendi sektöründe lider pozisyonunda

Şekeroğlu, çeyrek asırlık tecrübesiyle, kendi sektöründe lider pozisyonunda

fdturkey by fdturkey
02/07/2020
in Haberler
2 min read

Firma, 1999 yılından bu yana baharat başta olmak üzere kahve çeşitleri, çerez tatlıları, bitkisel karışımları ile geniş bir müşteri kitlesi oluşturdu. Şekeroğlu Baharat, müşteri memnuniyetini temel prensip edinerek taleplere cevap veren bir firma olmanın gururunu yaşıyor.

Şekeroğlu Baharatçılık Gıda San Tic.ve Ltd. Şti, 1999 yılında Kilis Organize Sanayi Bölgesi’nde 500 m2 kapalı alanda 9 kişi ile başladığı üretimini 4.000 m2 kapalı alanda 90 kişi ile sürdürüyor. Ayrıca pazarlama firmaları, perakende mağazaları ve çerez tatlısı üretim tesisleri ile birlikte yaklaşık 150 kişiye istihdam sağlıyorlar.

Üretimini yaptıkları her çeşit baharatın yanında, kahvaltılık zahter, Menengiç kahvesi, Osmanlı kahvesi, Dibek kahvesi, Türk kahvesi, hazır salep, çerez tatlısı, form bitkisel ürünler, çiğ köfte setleri ve nar ekşili sosları ile yurt dışı ve yurt içi bayileri aracılığıyla dağıtımı yapıyorlar.

Şekeroğlu markasının yanı sıra firma; Kahvemo, Kaffka, Pistachino ve Sıra markalarıyla yurt genelinde 40 bayii ile Metro, Migros, A 101 ve Şok gibi ulusal ve yüzlerce yerel zincir mağazada ürünlerini müşterileri ile buluşturuyor.

Şekeroğlu A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Necmettin ŞEKEROĞLU, “Şekeroğlu Baharatçılık olarak temel prensiplerimiz, müşteri memnuniyetini esas alan, insan sağlığını ön planda tutan, kalite ve hijyen konusunda eğitimli personeli ile  profesyonel işletmecilik anlayışını birleştirerek geleceğe güvenle bakabilen kendi sektöründe öncü bir kuruluş olmak,” dedi.

“Dünyanın lider gıda fuarlarında Şekeroğlu var”

Necmettin Şekeroğlu, “Firmamız bugüne kadar yurt içi ve yurt dışı fuarları olmak üzere otuza yakın fuara katılarak ufkunu genişletmiş, teknolojik olarak gelişiminin yanında pazar ağını büyütebilmiş kendi sektöründe hep önde olmayı başarmıştır,” diyerek fuarların gıda sektörünün canlılığı için gerekliliğine işaret ediyor. Şekeroğlu, World Food İstanbul fuarına uzun yıllardır katıldıklarını ve markalarının prestiji açısından bu fuara katılmayı sürdüreceklerini de ekliyor. Necmettin Bey, yurt dışında Anuga, Sial, WorldFood Moscow ve Gulfood Dubai gibi fuarları da sürekli takip ettiklerini not düşüyor.

Avrupa ülkeleri başta olmak üzere Kuzey Irak, Orta Doğu ülkeleri ve Amerika’ya ihracat yaptıklarını aktaran Şekeroğlu, “Hedef pazarlarımız arasında Rusya, Türk Cumhuriyetleri ve Afrika var,” dedi.

Müşteri memnuniyetini ön planda tutan Şekeroğlu Baharat, müşterilerinin talepleri doğrultusunda private label olarak kendi markalarına ürün yapıyor.

 

Tags: #Baharat#cerez#gidaihracati#Gulfood#kahve#kahveihracati#kahveithalati#menengic#Sekeroglu#SIAL#turkkahvesianuga
Previous Post

Ambalajlı bal ihracatında hedef 100 milyon dolar

Next Post

Temmuz 2020

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Farklı türde üretilen reçeller raflarda yerini alıyor
Haberler

Farklı türde üretilen reçeller raflarda yerini alıyor

by editor
15/08/2022
İTO’dan küresel krizi fırsata çevirme önerileri: Tedarik avantajı, pazar ve ürün çeşitliliği
Haberler

İTO’dan küresel krizi fırsata çevirme önerileri: Tedarik avantajı, pazar ve ürün çeşitliliği

by editor
15/08/2022
Coca Cola İçecek tarihinin en yüksek satış hacmine ulaştı
Haberler

Coca Cola İçecek tarihinin en yüksek satış hacmine ulaştı

by editor
15/08/2022
Knorr, Yemek Harçları portföyünü genişletmeye devam ediyor
Haberler

Knorr, Yemek Harçları portföyünü genişletmeye devam ediyor

by editor
15/08/2022
Metro Türkiye, kendi markalı tüm organik gıda ürünlerinde izlenebilirlik sunuyor
Haberler

Metro Türkiye, kendi markalı tüm organik gıda ürünlerinde izlenebilirlik sunuyor

by editor
15/08/2022
Next Post

Temmuz 2020

Mancı Gıda, sadeyağdan sonra pekmezde de zirveye tırmanıyor

Mancı Gıda, sadeyağdan sonra pekmezde de zirveye tırmanıyor

Yeni normal fuarcılık WorldFood Istanbul ile Eylül’de başlıyor

Yeni normal fuarcılık WorldFood Istanbul ile Eylül’de başlıyor

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Subscribe Us

ONLINE MAGAZINE
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2022, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2022, All Rights Reserved