• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • EnglishEnglish
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
WorldFood Istanbul ‘Güvenli ticaret, 365 gün hibrit fuarcılık’ yaklaşımı ile hibrit fuara hazır!

WorldFood Istanbul ‘Güvenli ticaret, 365 gün hibrit fuarcılık’ yaklaşımı ile hibrit fuara hazır!

editor by editor
20/10/2020
in Fuar Haberleri
4 min read
20
SHARES
2k
VIEWS

Geleneksel ve dijital fuar yaklaşımlarının entegre olarak kullanılacağı, 28. WorldFood İstanbul, keyifli ve yeni etkinlikleriyle kapılarını açmak için hazırlıklarını sürdürüyor. Fuarda sağlık ve güvenlik tedbirlerinin en üst seviyede uygulanacağını hatırlatan Hyve Group Bölge Direktörü Kemal Ülgen, ekonomik durgunluğu fuarlarla aşılacağının altını çiziyor.

Oluşturduğu 325 milyar dolarlık değer ile dünya ekonomisinin lokomotifi olan fuarcılık sektörü yeni normal dönemde küresel ticaretin eski günlerine kavuşması için vites artırmaya hazırlanırken, bölgenin ve dünyanın önemli gıda ürünleri ve teknolojileri fuarı WorldFood Istanbul, 25-28 Kasım 2020 tarihlerinde kapılarını açmak için hazırlıklarına devam ediyor.

Hyve Group etkinliği olarak, Anadolu’nun mutfak kültürünün dünya ile buluşturan, yerli üreticilere bölgesel ve küresel iş birliği imkânları sunan WorldFood Istanbul, hem katılımcılarını fuara hazırlıyor hem de fuar öncesi heyetlerle katılımcılarına 365 gün iş birliği fırsatları oluşturuyor.

Fuarcılık sektörünün hiç durmadan yaşayan bir ekosistem olduğunu belirten Hyve Group Bölge Direktörü Kemal Ülgen, “Güvenli ticaret yaklaşımı ile sanal ticaret platformumuz Hyve Connect aracılığı ile yaz döneminde 25 yabancı alıcıyı 100’ün üzerinde yerli katılımcımızla bir araya getirdik. Bu yaklaşımı önümüzdeki dönemde daha sık bir şekilde gerçekleştirmeyi, fuarların sahip olduğu misyonu daha da güçlendirmek için çalışırken, fuarcılığın yıl boyunca yaşayan bir ekosistem olmasının fırsatlarını katılımcılarımıza sunacağız,” sözleri ile Hyve Group fuarlarında yer alan katılımcılar için yeni iş birliği fırsatlarının mesajını verdi.

Hyve Connect aracılığıyla ‘Yıl boyu WorldFood Istanbul’

2018 yılından bugüne tüm dünyada gerçekleştirdiği 120’yi aşkın fuarda değerlendirdikleri sanal ticaret platformu Hyve Connect ile ilgili kullanıcılarından oldukça olumlu geri bildirimler aldıklarını hatırlatan Ülgen şöyle devam etti:

“Pandemi dönemiyle birlikte fuarcılık sektörünün ne kadar önemli olduğu bir kez daha ortaya çıktı. Uluslararası Fuarcılık Birliği’nin dünya çapında 9 bin firmanın katılımıyla ile gerçekleştirdiği ankette elde edilen tespitlerden birini burada da paylaşmak isterim: Katılımcıların 3’te 2’si, iptal edilen fuarların ticari ilişkilerine önemli ölçüde zarar verdiğini paylaşıyor. Bu sonuç, katılımcıların fuarlardan elde ettikleri faydanın öneminin altını net bir şekilde çiziyor.”

Bu yıl WorldFood Istanbul’da önceliklerinin güvenli ticaret ve üst düzey sağlık ve hijyen tedbirleri olacağının belirten Ülgen, geçtiğimiz yıl WordlFood Istanbul’da 300 milyon Euro’luk iş hacmine önemli katkı sunan Hyve Connect platformunun bu yıl de etkin bir içinde kullanılacağını paylaştı. Ülgen; fuarcılığın 365 gün sürmesindeki en büyük katkıyı da sanal ticaret platformları Hyve Connect aracılığı ile sağlayacaklarının, Hyve Connect ile verimli ve sınırların olmadığı, fuar dönemi dışında da yabancı alıcılarla yerli katılımcıları buluşturmayı planladıklarını söyledi.

Hyve Connect uygulamasının faydaları ve kullanım alanıyla ilgili daha detaylı bilgiye Youtube aracılığıyla ulaşılabilir.

Sağlık ve hijyen tedbirleri için bilgilendirme webinarı

Ülgen; pandemiyle birlikte tüm dünyada gerek ticari gerekse sosyal hayatta insan sağlığını önceleyen tedbirlerin, WorldFood Istanbul’da da dikkatle uygulanacağını, bu konuda katılımcılar için detaylı bir bilgilendirme webinar düzenleyeceklerini söyledi.

Sağlık Bakanlığı ve Bilim Kurulu’nun hazırladığı rehbere göre uygulanacak sağlık ve hijyen tedbirleri, hem fuar katılımcıları hem de ziyaretçileri için iki ayrı başlık altında detaylandırılıyor.

Ziyaretçi ve personel yoğunluğunun kontrol edilebileceği standın tasarımı, daha az basılı malzeme kullanımı ve ürünlerin paketlenmiş olması önerilerinin yanı sıra tüm katılımcıların da paydaşlarını bilgilendirmesi önem arz ediyor.

Her yıl binlerce alıcı ve on binlerce katılımcıyı buluşturan Hyve Group; WorldFood Fuarı’nda dar alanlar ve/veya koridorlar için Tek Yön Trafik Uygulaması yanı sıra, görevliler ve ziyaretçiler dahil fuar alanında 10 m2’ye bir kişi düşecek şekilde insan trafiğini denetleyecek. Ayrıca; tıbbi atık malzemeleri (maske, eldiven vb.) için özel çöp kutuları, fuarı girişinde vücut ısısı ölçümü, sosyal mesafe kuralının uygulanması, girişte maske ve eldiven dağıtımı gibi pek çok tedbir ve kural titizlikle uygulanacak. Bu süreçler aynı hassasiyetle fuar boyunca kontrol edilecek.

Tedbirleri ile ilgili detaylı bilgilendirme için katılımcı ve ziyaretçiler WorldFood Istanbul web sitesini ziyaret edebilir.

Tags: #bakliyat#foodbusiness#foodexport#foodtrade#frozenfoods#gidafuari#gidaihracati#gidaithalati#istanbulgidafuari#turkeyfoodexhibitions#WorldFood
Previous Post

Türkiye’nin en büyük ceviz işleme fabrikası ceviz ithalatındaki açığı kapatacak

Next Post

Koelnmesse CEO’su: “Köln’deki ticaret fuarlarımızı dört gözle bekliyoruz!”

editor

editor

Related Posts

Anuga 2021 iyi konumlandı: Erken fiyat indirimi yoğun talebe sahne oldu
Fuar Haberleri

Anuga 2021 iyi konumlandı: Erken fiyat indirimi yoğun talebe sahne oldu

by editor
04/01/2021
WorldFood Istanbul katılımcıları “güvenli ticaret” yaklaşımıyla 13 ülkeye ihracat yaptı
Fuar Haberleri

WorldFood Istanbul katılımcıları “güvenli ticaret” yaklaşımıyla 13 ülkeye ihracat yaptı

by editor
10/12/2020
6. Dünya Helal Zirvesi ve E-Helal Expo sektör profesyonelleri ve yatırımcılarını buluşturacak
Fuar Haberleri

6. Dünya Helal Zirvesi ve E-Helal Expo sektör profesyonelleri ve yatırımcılarını buluşturacak

by editor
08/12/2020
CNR Food Istanbul gıda ticaretini ateşliyor
Fuar Haberleri

CNR Food Istanbul gıda ticaretini ateşliyor

by editor
26/11/2020
MÜSİAD EXPO ihracatı ve ticari ilişkileri geliştirecek
Fuar Haberleri

MÜSİAD EXPO ihracatı ve ticari ilişkileri geliştirecek

by editor
18/11/2020
Next Post
Koelnmesse CEO’su: “Köln’deki ticaret fuarlarımızı dört gözle bekliyoruz!”

Koelnmesse CEO'su: "Köln'deki ticaret fuarlarımızı dört gözle bekliyoruz!"

Haribo günlük 3 milyon adet üretim kapasitesiyle ekonomiye değer katıyor

Haribo günlük 3 milyon adet üretim kapasitesiyle ekonomiye değer katıyor

Orta Doğu’nun ilk ve tek hibrit B2B süpermarket fuarı hayata geçiyor: Super Sources Dubai!

Orta Doğu'nun ilk ve tek hibrit B2B süpermarket fuarı hayata geçiyor: Super Sources Dubai!

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Subscribe Us

Online Magazine

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2020, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • #4890 (başlık yok)
  • Bize Ulaşın
  • E-Dergi
  • Gıda dergisi & Gıda sektörü & Türk Gıda sektörü
  • Hakkımızda
  • Newsletter

© Copyright 2020, All Rights Reserved