• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Hedef her mutfakta lezzetin adresi olmak

Hedef her mutfakta lezzetin adresi olmak

Teksüt, sadece evlerde değil, aynı zamanda otel ve restoranların mutfaklarında da aranan bir süt ve süt ürünleri markası olarak öne çıkıyor. Profesyonel şeflerin de tercihi haline gelen Teksüt lezzetleri, beş yıldızlı otellerden restoranlara ve catering şirketlerine kadar geniş bir yelpazede tercih ediliyor

fdturkey by fdturkey
20/12/2023
in Firmalardan haberler, Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Türkiye’nin en büyük süt ve süt ürünleri markalarından biri olan Teksüt’te hedef hem evlerde hem de  profesyonel mutfaklarda lezzetin aranan adresi olmak. Modern üretim teknikleriyle birleşen köklü deneyim, Teksüt’ü ev dışı tüketim alanlarında da tercih edilen bir konuma getirdi. Teksüt Satış Direktörü Murat Keleş Marmara, Ege ve Akdeniz Bölgesinde 5 yıldızlı otellerin büyük bir bölümünde; restoran ve profesyonel mutfaklarda süt ve süt ürünleri ihtiyaçlarını karşıladıklarını aktardı. Murat Keleş en çok yoğurt, süzme yoğurt, ayran, tereyağı; beyaz, kaşar, çeçil, dil, örgü peynirleri ve UHT süt ürünlerinin talep gördüğünü paylaştı.

Pazarın beklentilerini analiz edip yatırım yapıyoruz

Teksüt Satış Direktörü Murat Keleş müşterilerin beklentilerini analiz edip yatırım kararlarını şekillendirdiklerini belirterek şunları söyledi; “Teksüt ürünlerinin pazar payını artırabilmek için üretim altyapımızı güçlendirdik. Günlük süt işleme kapasitemizi bin tonun üzerine çıkarttık. Lojistik alanında yatırımlarımızı artırdık. UHT hatlarımızın kapasite artırımını sağladık. Proses ve dolum makine yatırımımızı yaptık. Yoğurt, ayran, tereyağ ve krema hatlarımızda kapasite artırımlarını tamamladık. Teksüt ürün yelpazesine 20 g Labne Peynir, 20 g Sürülebilir Peynir, 15 gr Cheddarlı krem peynir, 1 litrelik  yüzde 35 yağlı krema, 1 litrelik  yüzde 15 yağlı krema (yemeklik) 10 litrelik yüzde 0,5 Yağlı Bag In Box Süt, 10 litrelik  yüzde 1,5 Yağlı Bag In Box Süt, ve 10 litrelik  yüzde 3 Yağlı Bag In Box Süt ekledik.”

Şeflerin tercihi Teksüt 

Murat Keleş, yurtiçi turizmin yaz aylarında canlanmasının ardından kasım ayında  okulların bir haftalık ara tatiliyle hareketliliğin devam etmesiyle birlikte turizm tesislerinden Teksüt ürünlerine büyük talep geldiğini söyledi. Mutfak profesyonellerinin müşterilerini mutlu etmeye odaklandığının altını çizen Murat Keleş, “Şeflerin bu hassasiyetine kalite, lezzet ve tazelikle cevap veriyoruz. Bu nedenle Teksüt evlerde olduğu kadar profesyonel mutfaklarda da tercih edilen bir marka olarak öne çıkıyor,” dedi.

Tags: #gastronomi#gidasektoru#gıdaürünleri#kalite#lezzet#peynir#profesyonelmutfaklar#şeflerinseçimi#supermarket#sut#sütürünler#suturunleri#süzmeyoğurt#taze#tereyagi#turizm#UHTsüt#yogurtayranTeksüt
Previous Post

“Kek”in en sağlıklı hali

Next Post

Beta Tea’den doğayla dost bir koleksiyon Beta Tea Wellness

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Indomie Türkiye, tarladan sofraya uzanan sürdürülebilir üretim modeliyle geleceğe yatırım yapıyor
Haberler

Indomie Türkiye, tarladan sofraya uzanan sürdürülebilir üretim modeliyle geleceğe yatırım yapıyor

by fdturkey
27/06/2025
Turizm sezonu açıldı,  donuk unlu ürünlere talep arttı
Haberler

Turizm sezonu açıldı, donuk unlu ürünlere talep arttı

by fdturkey
27/06/2025
Ege Bölgesi’nde gıda sektöründe ihracatını en çok arttıran hububat bakliyat yağlı tohumlar sektörü oldu
Haberler

Ege Bölgesi’nde gıda sektöründe ihracatını en çok arttıran hububat bakliyat yağlı tohumlar sektörü oldu

by fdturkey
26/06/2025
DİMES 2025 Hedeflerini Açıkladı
Haberler

DİMES 2025 Hedeflerini Açıkladı

by fdturkey
25/06/2025
Bi’Güzel, The International Taste Institute’den beş ödül aldı
Haberler

Bi’Güzel, The International Taste Institute’den beş ödül aldı

by fdturkey
25/06/2025
Next Post
Beta Tea’den doğayla dost bir koleksiyon Beta Tea Wellness

Beta Tea’den doğayla dost bir koleksiyon Beta Tea Wellness

HARIBO’dan yepyeni Altın Ayıcık tasarımlı ürünler!

HARIBO’dan yepyeni Altın Ayıcık tasarımlı ürünler!

Un, tahıl, bakliyat ve yem işleme endüstrisi’nin İDMA İstanbul’da ihracat hedefi 500 milyon dolar

Un, tahıl, bakliyat ve yem işleme endüstrisi'nin İDMA İstanbul'da ihracat hedefi 500 milyon dolar

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved