• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
ŞOK Marketler’in sürdürülebilir büyümesi devam etti

ŞOK Marketler’in sürdürülebilir büyümesi devam etti

ŞOK Marketler, 2023 yılı boyunca sergilediği istikrarlı performansla sürdürülebilir büyümesini devam ettirdi. 2023 yılında çalışan sayısını 47 bine çıkararak istihdama önemli katkı sağlayan şirketin cirosu da 133 milyar TL’ye ulaştı

fdturkey by fdturkey
17/04/2024
in Firmalardan haberler, Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

2023 yılı finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıklayan ŞOK Marketler’in 2023 yılında açılan 674 yeni mağazayla 81 ildeki toplam mağaza sayısı 10 bin 725’e ulaşırken, cirosu ise 133 milyar TL’ye yükseldi. İşe alımlarda önceliği depremden etkilenen vatandaşlarımıza veren şirketin çalışan sayısı 47 bine yaklaştı. Yaşanan deprem felaketi ve global ekonomik krize bağlı zorluklara rağmen istikrarlı performansıyla 2023 yılını da başarılı bir şekilde geride bırakan ŞOK Marketler, müşterilerine sunduğu kaliteli ürünler, uygun fiyatları ve kampanyalarıyla sektördeki güçlü konumunu koruyarak ülke istihdamına katkı sağlamaya devam ediyor.

Deprem bölgesinde hızlı çözümlerle destek sağlandı

ŞOK Marketler, Şubat ayındaki Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından 2023 yılı boyunca bölgenin ekonomik olarak kalkındırılmasına yönelik çalışmalarla ön plana çıktı. Depremin hemen sonrasında tırlarca ürünü mağaza ve depolarından vatandaşlara ulaştıran ŞOK Marketler, hasar gören mağazalarının yerine de hızla konteyner ve prefabrik mağazalar açarak bölgede gündelik hayata dönüşün hızlanmasına katkı sağladı.  ŞOK Marketler özellikle sebze ve meyve alanındaki satın almalarda bölgedeki üreticilere öncelik verirken, işe alımlarda ise yıl boyunca önceliği depremden etkilenen vatandaşlara vererek bölgesel istihdama destek oldu.

Kadın istihdamında ve kadınlara ekonomik destekte öncü

Türkiye’nin en çok istihdam sağlayan şirketlerinden biri olan ŞOK Marketler, toplam çalışan sayısının yüzde 54’üne ulaşan kadın çalışan oranıyla ülkemizde kadın istihdamında da öncüler arasında yer aldı.  Daha güçlü bir gelecek için “Şok’ta Ben de Varım” projesinin kapsamını genişleten şirket, deprem bölgesi başta olmak üzere ülkemizin farklı yörelerindeki kadın kooperatiflerinden kadınların ürettiği el emeği ürünleri seçili ŞOK mağazalarında satışa sunarak kadınların ekonomiye katılımının artırılmasına ve fırsat eşitliğine katkıda bulunuyor.

Win Sadakat Programı ile dijitalleşmeye önemli yatırım

Müşteri memnuniyetini odağına alan çözümler üretme vizyonuyla ŞOK Marketler, 2023 yazında müşterilere ekstra kazançlar sunan Win sadakat programını hayata geçirdi. ŞOK Marketler, online ticaret uygulaması Cepte ŞOK üzerinden üye olunabilen ve kısa zamanda müşterilerden büyük ilgi gören Win programı ile dijitalleşme alanındaki yatırımlarını daha da ileri taşımış oldu.

Sabit fiyat kampanyası ve büyük indirimlerle bütçeler desteklendi

ŞOK Marketler, küresel dalgalanmaların da etkisiyle hem üreticiler hem perakendeciler hem de tüketiciler açısından maliyetlerin ve dolayısıyla fiyatların yüksek seviyelere çıktığı 2023 yılında, ülke ekonomisine ve müşterilerin bütçesine katkı sağlamak üzere Ocak ayı süresince 1.000 üründe fiyatları sabitleyerek her zaman uyguladığı düşük fiyat politikasının çıtasını yükseltti ve sektöre öncülük yaptı. “Cumhuriyetimizin 100. Yıl’ı Şenlikleri” kapsamındaysa bir başka büyük indirim kampanyası gerçekleştiren ŞOK Marketler’de Ekim ayı boyunca toplam 1.000 üründe yüzde 50’ye varan indirimlerin yanı sıra sadakat programı Win ile müşterilere TL kazancı sağlandı.

ŞOK Marketler CEO’su Uğur Demirel

Uğur Demirel: “Her zaman üreticilerimiz ve müşterilerimizin yanındayız”

2023 yılı finansal sonuçlarını değerlendiren ŞOK Marketler CEO’su Uğur Demirel, geçen sene yaşanan deprem felaketi ve zorluklara rağmen yıl sonu satış hedefine ulaştıklarını aktararak sözlerine şöyle devam etti: “2023 yılında stratejimiz doğrultusunda ortaya koyduğumuz istikrarlı ve başarılı performansımızla hedeflerimizi gerçekleştirdik. Mağaza yatırımlarımız ve artan istihdamımızla ülkemiz ekonomisine katkı sunmaya devam ettik. ‘Birlikten Berekete’ yaklaşımı ile her zaman ülkemizin, üreticilerimizin ve müşterilerimizin yanında olmayı sürdürüyoruz. Yıl boyunca özellikle deprem bölgesini odağımıza alarak bölgenin yeniden kalkınmasına destek olduk. Daima kadınlara fırsat eşitliğini odağına alan bir marka olarak “ŞOK’ta Ben de Varım” ile kalıcı etkileri olacağına gönülden inandığımız bir proje ortaya çıkardık. Öte yandan dayanışma ve paylaşma ayı Ramazan’ın bereketinin müşterilerimize taşınmasına destek olmak amacıyla başlattığımız temel ihtiyaç ürünlerinde ‘Her Gün Ucuz Fiyat’ kampanyamız ise devam ediyor.

ŞOK Marketler olarak 2023 yılında hem üreticiler hem perakendeciler hem de tüketicilerimizin yanında olmaya devam ettik. Hissedarlarımız da bizim için çok değerli; Yönetim Kurulumuz 2023 yılı karımızdan yatırımcılarımıza 1,5 milyar TL brüt temettü dağıtılmasını önerdi.

ŞOK Marketler olarak 2024 yılında da yeni hedeflerle hem üreticiler hem perakendeciler hem de tüketicilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz.”

Tags: #2024hedefleri#deprem#dijitalleşme#ekonomikkatkı#finansalsonuçlar#fiyatlar#indirimkampanyası#işealım#istihdam#kadınistihdamı#kadınkooperatifleri#sadakatprogramı#satışhedefi#şirketperformansı#sokmarketler#temettü#ürünler#yatırım
Previous Post

Duru Gıda’dan, sürdürülebilir yerli üretime destek

Next Post

Pınar Su ve İçecek, 2023 yılı toplam atık su miktarını bir önceki yıla göre %8, birim üretim başına ise %8,6 düşürdüğünü açıkladı

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Metro Chef Acı Biber İplikleri’ne PLMA’den Mükemmellik Ödülü
Haberler

Metro Chef Acı Biber İplikleri’ne PLMA’den Mükemmellik Ödülü

by fdturkey
21/05/2025
bizz@kampüs’te 1108 takım Ülker Caramio için yarıştı
Haberler

bizz@kampüs’te 1108 takım Ülker Caramio için yarıştı

by fdturkey
21/05/2025
BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”
Haberler

BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”

by fdturkey
20/05/2025
Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi
Haberler

Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

by fdturkey
20/05/2025
%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor
Haberler

%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor

by fdturkey
20/05/2025
Next Post
Pınar Su ve İçecek, 2023 yılı toplam atık su miktarını bir önceki yıla göre %8, birim üretim başına ise %8,6 düşürdüğünü açıkladı

Pınar Su ve İçecek, 2023 yılı toplam atık su miktarını bir önceki yıla göre %8, birim üretim başına ise %8,6 düşürdüğünü açıkladı

Yerli girişim Naturiga, ikinci kitlesel yatırım turunu başlattı

Yerli girişim Naturiga, ikinci kitlesel yatırım turunu başlattı

TÜGİS, “Gıda Sanayisinde Kadın Emeği” webinarını gerçekleştiriyor

TÜGİS, “Gıda Sanayisinde Kadın Emeği” webinarını gerçekleştiriyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved