• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor

%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor

fdturkey by fdturkey
20/05/2025
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

Yoğun şehir hayatı ve hızlı yaşam temposu, tüketicilerin yemek tercihlerini yeniden şekillendiriyor. Gıda sektöründe hazır tüketim ürünleri, tüketicinin zamandan tasarruf etme ve uygun fiyat arayışına yanıt vermesiyle öne çıkarken, Ipsos tarafından yapılan araştırmaya göre 2024 yılında hanelerin hızlı tüketim ürünlerine yönelik harcamaları, bir önceki yıla göre %67 oranında arttı. Indomie Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Sencer Gündü, sektör hakkındaki değerlendirmelerini ve öngörülerini paylaşıyor.

Pratikliği ve ulaşılabilirliğiyle öne çıkan hazır tüketim gıdaları, günümüzde yalnızca gençler, öğrenciler ya da yoğun iş temposuna sahip çalışanlar için değil, aynı zamanda evde pratik çözümler arayan aileler, farklı lezzetleri hızlıca denemek isteyen her yaştan birey için de günlük yaşamın vazgeçilmez bir parçası haline geliyor. Bu alandaki büyümeyi değerlendiren Indomie Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Sencer Gündü, “Artık tüketiciler için gıda tüketimi yalnızca karın doyurmak anlamına gelmiyor. Günümüzde hızlı, lezzetli ve pratik olanlar diğerlerine kıyasla daha fazla tercih ediliyor. Tüketim alışkanlıklarındaki bu değişim, pazardaki dinamikleri doğrudan etkiliyor. Indomie olarak, bu dönüşümde kullanıcıların günlük rutinlerine kolaylıkla adapte olabilecek ürün çeşitliliğini artırmaya odaklanıyoruz. Önümüzdeki dönemde de pazardaki hareketliliğin devam etmesini ve tüketicinin beklentileri doğrultusunda yeni tercihler doğmasını bekliyoruz. Bu doğrultuda, Tekirdağ Çerkezköy’deki fabrikamızda aylık 330 ton üretim kapasitesiyle faaliyet gösteriyoruz ve yılda ortalama 1 milyar 232 milyon adet ürünü tüketicilerle buluşturuyoruz.” ifadelerini kullandı.

“Ham maddelerimizin %70’ini Yerel Üreticilerden Temin Ediyoruz”

 

Tüketicilerin hayatındaki hız faktörünün gıda seçimlerinde de belirleyici hale geldiğini vurgulayan Sencer Gündü, “Hızlı olmasıyla öne çıkan pratik ürünler, sınav dönemindeki gençlerden yoğun iş temposundaki beyaz yakalılara, mutfakta pratik çözümler arayan ailelerden her yaştan tüketiciye kadar geniş bir kesimin hayatına bir yerden dokunuyor. Hazır tüketim ürünlerine olan ilginin arkasında bu pratikliğe duyulan ihtiyaç kadar, ürünlerin her an her yerde erişilebilir olması ve güvenle tercih ediliyor olması da yatıyor. Indomie olarak bu noktada kullanıcı deneyimini sadeleştiren, lezzetiyle fark yaratan çözümler sunmaya devam ediyoruz. Hammaddelerimizin %70’ini yerel üreticilerden temin ederek ülke ekonomisini destekliyor, aynı zamanda Türkiye’de ellerin ürüne temas etmediği noodle üretim hattına sahip ilk fabrika olan Tekirdağ Çerkezköy tesisimizde faaliyet gösteriyoruz. Hızlı ve pratik olmanın ötesinde lezzetli ve doyurucu seçenekler sunarak her yaştan tüketicinin beklentilerine hitap ediyoruz. Ürünlerimizin her zaman kolayca ulaşılabilir olması, bizi tercih edenlerin hayatını kolaylaştırıyor, biz de bunu daha da ileriye taşımayı hedefliyoruz. Üretim sürecimizde oluşan atıkların %27’sini geri kazanım, %73’ünü ise geri dönüşüm yoluyla değerlendirerek sürdürülebilir üretim anlayışımızı da her geçen gün güçlendiriyoruz.” açıklamasında bulundu.

 

Tags: #Indomie#noodle#SencerGundu
Previous Post

Yıllık 45.000 Tonluk Kapasiteyle Elite Naturel’den Üretimde Stratejik Atılım

Next Post

Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

fdturkey

fdturkey

Related Posts

BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”
Haberler

BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”

by fdturkey
20/05/2025
Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi
Haberler

Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

by fdturkey
20/05/2025
Yıllık 45.000 Tonluk Kapasiteyle Elite Naturel’den Üretimde Stratejik Atılım
Haberler

Yıllık 45.000 Tonluk Kapasiteyle Elite Naturel’den Üretimde Stratejik Atılım

by fdturkey
20/05/2025
Chobani’den Stratejik Büyüme Hamlesi Chobani, Daily Harvest’i Satın Aldı
Haberler

Chobani’den Stratejik Büyüme Hamlesi Chobani, Daily Harvest’i Satın Aldı

by fdturkey
20/05/2025
Eksun Gıda İlk Çeyrek Bilançosunu Açıkladı
Haberler

Eksun Gıda İlk Çeyrek Bilançosunu Açıkladı

by fdturkey
19/05/2025
Next Post
Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”

BİTKİDEN: "Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor"

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved