• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • EnglishEnglish
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
2022 yılında paketli et tüketimi artacak

2022 yılında paketli et tüketimi artacak

editor by editor
26/01/2022
in Haberler
2 min read

Değişen tüketici yeme içme talepleri ve alışkanlıklarıyla beraber yeni bir dönem başlıyor. Pandemiyle birlikte evde yemek pişirme oranının hızla artış göstermesiyle gıda sektöründeki talepler değişmeye başladı. Tüketicinin alışkın olduğu tatların yaratıcı ve yenilikçi bir şekilde sunulmasının önem kazandığını söyleyen Bonfilet’in COO’su Kemal Bozkuş, özellikle çeşitli ve pratik çözümler sunan porsiyonlu paketli kırmızı et ürünlerinin önümüzdeki dönemlerde oldukça revaçta olacağını belirtti.

Tüketiciler Farklı Bir Deneyim Arıyor

 Restorandaki lezzetleri evlere taşımak isteyen tüketiciler klasikleşen tatlar yerine alternatif tatlara yöneliyor. Paketlenmiş porsiyonlu et ürünlerinin tüketici beklentilerini karşıladığını söyleyen Kemal Bozkuş, evlerde farklı bir deneyim yaşatmanın tüketici motivasyonunu etkilediğine ve bu nedenle porsiyonlu kırmızı et tüketiminin giderek artacağına işaret ediyor.  

Sağlıklı ve bağışıklık sistemini güçlendiren ürünler tüketicilerin tercihlerinde öncelikli bir hale geliyor. Sağlığa katkı sağlayan gıdaların önem kazanmaya başlamasıyla ürünlerin vitamin ve mineraller ile güçlendirilen versiyonları daha fazla ilgi çekiyor. Kırmız et kategorilerinde ise yağı azaltılmış ve tuzsuz gibi sağlıklı yaşama yönelik etiketlerin öne çıktığını aktaran Bozkuş, “B12, demir, çinko ve protein açısından oldukça zengin olan et ürünleri bu dönemde tüketicilerin ilgi odağı olacak. Ayrıca restoranların aksine paketli ve porsiyonlu ürünler sayesinde yiyeceklerin besin değerlerini kolaylıkla öğrenebilen tüketiciler, ürünün içeriği hakkında bilgi sahibi olduğundan dolayı tercihlerini daha çok bu yönde yapıyor,” açıklamasında bulundu.

Tags: #Bonfilet#et#ettüketimi#etürünleri#food#foodandbeverage#foodandnutrition#foodbusiness#fooddergi#foodingredients#gida#kırmızıet#paketliet#paketligıdalar#sağlık#sağlıklı#sağlıklıet#tüketim#yemealışkanlıklarıFoodindustrypandemi
Previous Post

İzmir, fuar sayısını iki katına çıkarıyor

Next Post

2022’nin unlu mamul trendleri

editor

editor

Related Posts

Linde MH ‘Yılın Ürünü’ ödülüne layık görüldü
Haberler

Linde MH ‘Yılın Ürünü’ ödülüne layık görüldü

by editor
27/05/2022
Ukrayna’dan demiryolu ile tahıl ihracatı gerçekleştiren ilk ülke Litvanya oldu
Haberler

Ukrayna’dan demiryolu ile tahıl ihracatı gerçekleştiren ilk ülke Litvanya oldu

by editor
27/05/2022
Lezita, Başarı Ödülü’ne layık görüldü
Haberler

Lezita, Ege Bölgesi’nin en büyük 5 firması arasında yer aldı

by editor
26/05/2022
Lipton Doğu Karadeniz’de çay hasadına başladı
Haberler

Lipton Doğu Karadeniz’de çay hasadına başladı

by editor
26/05/2022
Hindistan şeker ihracatına kota getirdi
Haberler

Hindistan şeker ihracatına kota getirdi

by editor
26/05/2022
Next Post
2022’nin unlu mamul trendleri

2022’nin unlu mamul trendleri

Türk yemekleri Birleşik Arap Emirlikleri’nde tanıtıldı

Türk yemekleri Birleşik Arap Emirlikleri'nde tanıtıldı

Ürün kontrol ekipmanı tedarikçinize servis hizmeti hakkında sorabileceğiniz 10 soru

Ürün kontrol ekipmanı tedarikçinize servis hizmeti hakkında sorabileceğiniz 10 soru

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Subscribe Us

ONLINE MAGAZINE
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2021, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2021, All Rights Reserved

Posting....